Komentáře

1 np. np. | Web | 6. srpna 2009 v 15:20

bylo mi hrozně, když jsem četl pár článků na tátova holka blogu, bál jsem se, že jsou takové všechny holky. :/

2 Jeanette Jeanette | Web | 6. srpna 2009 v 16:46

ok, děkuju, těch videí nechám :)

3 Tanqej Tanqej | 6. srpna 2009 v 16:51

Krute mohl bys mi říct, co jsi shledal na blogu Atisy tak zajímavýho? Já jsem asi slepej, jelikož až na pár fotek a jakýsi "povídání o sobě" jsem tam neviděl nic....pokud nepočítám skupiny, herce, atd.... Já jen, že pokud jsi prohlásil, že třeba Peťka se vlezla jen tak tak a je už na hranici, řekl bych, že Atisa, ačkoliv jí to nepřeju, je už notně za ní. Myslel jsem, že sem berete jen takový "umělečtější" blogy. Internetový deníčky a pár fotek najdeš totiž snad všude. Toť můj skromnej názor :o)

4 :) :) | 6. srpna 2009 v 16:54

[2]: Promiň, nechci být jak ostatní, ale když za to odsoudili některé blogy, tak nevidím tvoje přijetí za spravedlivé..Co ty deviantarty?

5 Tanqej Tanqej | 6. srpna 2009 v 17:03

[4]: Myslím, že zrovna Jeanette si to zaslouží. Autorská tvorba v tomhle případě přesahuje to ostatní, a její kresby jsou opravdu pohlazení na duši. Samozřejmě to musí posoudit krutý Krut :o)
Jo a Krute, stejně jako u Atisy jsem teď projížděl blog žirafky....taky jsem nenarazil na nic zvlášť autorskýho. Za chvilku s takovou budeš brát holky s pixlíčkama chlape :o)

6 Atisa Atisa | Web | 6. srpna 2009 v 17:10

[3]: Tak já jsem ten autorský klub asi pochopila trochu jinak. Myslela jsem, že sem patří hlavně ty deníčky, vždyť i to je autorské a ne zkopírované.

7 Polgara Polgara | Web | 6. srpna 2009 v 17:49

Pořád si tu někdo plete pojmy autorský a originalita. Každý blog je svým způsobem originální, pokud ovšem píše vlastní obsah a nic nekopíruje a o tom tenhle blog je, ne?

8 Crystal Crystal | Web | 6. srpna 2009 v 18:16

Děkuji moc za přijetí :-) Budu se snažit, abych sem opravdu patřila.

9 Rea Rea | E-mail | Web | 6. srpna 2009 v 18:59

Ahoj krute, díky moc. Teď se budu muset snažit nezlobit ;-)

10 Rea Rea | E-mail | Web | 6. srpna 2009 v 19:00

*Krute

11 Pawja aneb AfroGirl Pawja aneb AfroGirl | Web | 6. srpna 2009 v 19:15

O lala. Tak tedy vítejte štastlivci :D

12 Eressiel Eressiel | Web | 6. srpna 2009 v 19:32

Už bych se taky dávno zapsala, jenže můj blog je na to moc mladý :D Až mu budou 3 měsíce, určitě se mnou v přihláškách počítejte ;-)

13 Tanqej Tanqej | 6. srpna 2009 v 20:35

[7]: No nevím. Odkdy je originální psát si "deníčky", když to dělá dalších tisíc lidí? To by tu mohl být opravdu každý. Myslím si, že tento klub je zamýšlen pro lidi, kteří právě z těch "deníčkových" vybočujou....a to tím, že opravdu mají vlastní nápady na obrázky, fotky, texty. Možná se pletu?

14 Radek Radek | E-mail | Web | 6. srpna 2009 v 20:52

[13]: Psát si deníčky není originální, ale každý z nich je originální (ve smyslu původní, žádné dva životy nejsou stejné) a některé z nich dokonce originální (ve smyslu vybočující, protože někdo - a takové lidi obdivuju - dokáže psát i o těch nejobyčejnějších příhodách poutavým a zajímavým způsobem.). Moc do toho nevidím, ale řekl bych, tenhle klub sdružuje autorské blogy, vlastně blogy originální prvním způsobem. A mezi nimi jsou i originální druhým způsobem. Z toho už plyne, že ne všechny blogy tady musejí být nutně zajímavé. To je můj názor. Čekám na jeho vyvrácení :-).

Jo, tohodle komentáře budu ještě litovat.

15 lijaw lijaw | Web | 6. srpna 2009 v 21:06

np.: Ráda bych se Tátovy holky* zastala. Já k ní na blog chodím asi týden, možná dva, a zatím jsem hodně spokojená. Když si pár jejích článků přečteš, zjistíš, že jsou příjemným způsobem napsány.. (můj názor, tvůj Ti samozřejmě neberu ;o).

16 Tátova holka* Tátova holka* | Web | 6. srpna 2009 v 21:14

[1]: Mne je taky obcas hrozne, kdyz ctu starsi clanky u sebe na blogu... xD

[15]: diky za zastani ;) Fakt mi udelalo radost, jakym zpusobem smyslis o mych clancich ;)

17 Crystal Crystal | Web | 6. srpna 2009 v 21:38

[13]: V tom musím nesouhlasit, byť jen proto, že si sama deník vedu. Radek má pravdu, není deník jako deník. Když to tak vezmeš, i tento druh zápisu je literární tvorba, takže by měl být akceptován. To, že ti každý nesedne, už je druhá věc. Taky bych mohla říct, že třeba básničky v dnešní době píše každý, tak proč jim dávat zvláštní prostor. A tak to je skoro se vším. Záleži jen na autorovi, jak si s tématem poradí.

18 Tanqej Tanqej | 6. srpna 2009 v 22:05

To ano, ale jak jste řekli, každý deník je originál. Kdyby sem přijali někoho jen kvůli "deníčku", i když zajímavému, bylo by to nespravedlivé vůči jakékoli další slečně, která si píše deníček typu - Dneska jsem byla na koupáku a balila kluky, muckuju vás, nazdar. Chci jen říct, že dnes si deníčky píše každej blbec (výjimky jistě prominou) a podle mě tady na ně není místo. Nevím proč by se měl posuzovat talent na psaní podle deníčku, od toho jsou mnohdy výborné povídky a básničky, které, musím NESOUHLASIT s Crystal, jsou jedinečné a hlavně jdou z nitra. Chci jen říct, že neodsuzuji blogy, které tady jsou a mají deníček.....jen se mi nelíbí blogy, které mají v podstatě JEN deníček. Myslím, že tady je to pro lidi, kteří mají blog v něčem opravdu vyjímečný a píšou již zmiňované povídky, básničky, kreslí, modelují, a já nevím co ještě všechno dělají. Bylo to vyčerpávající a doufám, že budu pochopen :o)

19 Radek Radek | E-mail | Web | 6. srpna 2009 v 22:22

[18]: Moc jsem to nepochopil, ale asi se shodnem, že podmínky jsou - jak by se u AUTORSKÉHO klubu očekávalo a jak je to  u autorského blogu správné - nastavené tak, aby prolezly autorské blogy, a ne nutně zajímavé blogy. Pro ty by musel být založen Klub zajímavých blogů, což ale moc nejde, protože pro každého je zajímavého něco jiného...

20 Pauli Pauli | Web | 6. srpna 2009 v 22:23

vladusss:) mě docela pobavila :D Přihláška typu "achooj máš pěkný blogííís jukni i na můj budu ráda a přidej komentík" :D

21 Kat Kat | 6. srpna 2009 v 22:27

uplne suhlasim s crystal, ludi ktori fotia alebo pisu basne a poviedky je rovnake mnozstvo v tejto dobe, ako tych ktori pisu dennicky :)

22 Crystal Crystal | Web | 6. srpna 2009 v 22:38

[18]: Já mám na mysli opravdové deníky, do kterých autor dává něco ze sebe. Ty jdou z nitra duše mnohdy víc, než nějaká povídka či básnička. Ale to už záleží, jak jsem předtím psala, na tom, jak si autor poradí s tématem a to se mu může nepovést i u jiné literární tvorby, než je deník.

23 Pauli Pauli | Web | 6. srpna 2009 v 22:55

[22]: Plně s tebou souhlasím ;). Co víc za mě dodat? :-D

24 Tanqej Tanqej | 6. srpna 2009 v 23:53

[22]: Tak to pak ano (budiž prominuto mojí nechápavosti :D). Pokud je to opravdu zajímavý článek a má duši, tak to potom nemám námitky :D

25 Jeremy Jeremy | Web | 7. srpna 2009 v 8:16

[19]: Souhlas. Myslím si, že odstavec z podmínek: "Na blogu máte výhradně svůj vlastní obsah, který jste vytvořili..." je srozumitelný a bez jakýchkoliv pochybností interpretovatelný.

Je jasné, že ne každého musí všechny blogy v autorském klubu oslovit.

Můj neoblíbený politik má také svůj blog, který je jistě autorský, ale číst ho nebudu, protože mi to nepřijde zajímavý a přitom by klidně členem nějakého autorského klubu mohl být, neboť podmínky bezesporu splňuje...

Takže na členství je potřeba se dívat z pohledu nastavených podmínek, nic víc, nic míň. Krutomluv občas poleví (to je fakt), ale věřím, že pro to má dobrý důvod. Hlavní funkci toho klubu vidím právě ve "výchově" mladých blogerů, aby nekradly články ani fotky. Dovedu si představit, že řada blogerů se začne snažit, aby se dostala do klubu a změní svůj blogerský styl k lepšímu :-)

26 Kája Kája | Web | 7. srpna 2009 v 9:02

A já to vidím takhle: Je to autorský klub, tak by to měly být prostě autorské blogy ne? A to třeba ten Atisin je.

27 N-ostlagy N-ostlagy | Web | 7. srpna 2009 v 11:07

Gratuluji At :)

28 Kvakva Kvakva | Web | 7. srpna 2009 v 11:29

:D nový členovia vitajte

29 Aailyyn Aailyyn | Web | 7. srpna 2009 v 12:38

[18]: je to jen slohovej útvar a má takový nebo makový jméno, někdo má deník, někdo napíše povídku, pořád jde o určitý literární kus, který někdo napsal a deník může být stejně čtivý jako povídka

jak už tu někdo psal, tak naprosto souhlasím, je úžasný, když někdo ze zážitku všedního dne, čili téměř z ničeho napíše poutavej zápisek a pro mě to má větší hodnotu, než od stejnýho člověka napsaná povídka, protože chci-li umělecký zážitek, tak amatérská povídka prostě nemá na to, když otevřu třeba knížku od Remarqua

a nespravedlivé vůči růžovým slečinkám, které mají deníček o jedné větě typu "muck, lowískuju wás, sbénka" to teda rozhodně není

zas to asi prostě imho není potřeba vůbec řešit, zda je to spravedlivé, protože se prostě nestřetne blog, který by měl deníček touhle formou a nic jiného, většinou se k tomu přidruží ten okopírovaný obsah

30 Idril Idril | E-mail | Web | 7. srpna 2009 v 13:11

Ráda bych se, Krute, zeptala proč se na http://blog.cz/klub neoběvují moje nejnpovější články, ačkoliv sem v klubu mezi prvními a všimla jsem si, že je tomu tak i u jiných členech klubu. Nějaká chyba? Předem dík za odpověď :)

31 M.I.M.A M.I.M.A | Web | 7. srpna 2009 v 17:13

Proč někteří lidé jen pokouší štěstí a bez přečtení pravidel se ihned přihlašují. Myslí si, že mají šanci a přitom je to tak zbytečné, akorát to přidává práci ...

32 Jeremy Jeremy | Web | 7. srpna 2009 v 17:37

[31]: mnohým lidem totiž chybí soudnost

33 a0a a0a | 7. srpna 2009 v 20:09
34 Ewilan Ewilan | Web | 7. srpna 2009 v 22:20

Děkuju za zařazení:) Potěšilo mě to a jsem tady ráda.

35 leni leni | Web | 8. srpna 2009 v 17:09

děkuji, mám radost :)

36 Žirafka Žirafka | Web | 8. srpna 2009 v 19:51

Já vím, ani jsem nečekala takový nával...prostě jsem chtěla vidět jak na tom jsem hlavně já oproti lidem, co se u mě přihlásí! Jinak toto "2.kolo" bude poslední, nebaví mě se o to starat ;-)

A jinak děkuji moc za přijmutí ;-)

37 Angie Angie | Web | 8. srpna 2009 v 22:19

tady v nějakém komentáři zaznělo, že psaní deníčku je věc, kterou dělají tisíce dalších blogeru. Jenže můj názor je, že BLOG od toho existuje, abysme si zapisovali své zážitky. Oficiálně blog vznikl ze slova "web log", což v překladu znamená "webový zápisník". A co jinýho můžeš zapisovat, jak ne svůj život? Samozřejmě, že je spousta ostatních blogů s jiným zaměřením. Ale co se týká osobních blogů, deníčky k tomu patří, od toho myslím blog je.

Ale toho Tangeje chápu. Co člověk to názor. Nemá rád blogy, které píšou JEN deníček. Ale tak třeba ten člověk nepotřebuje víc psát na blog. Možná si vede blog jenom kvůli tomu. O ostatních věcech nepotřebuje psát, anebo v tom svym deníčku se zmiňuje o dalších zajímavých věcech.

38 June June | Web | 20. srpna 2009 v 13:27

Proboha Krute !! To jsou MOJE NAFOCENÝ kusovky a picty !!!!! ....někdy bych tě nejradši přizabila :D ...

Komentáře jsou uzavřeny.