Klub má hardcore konkurenci

1. září 2009 v 13:23 | Lišej Smrtihlav, správcovo alter ego |  Úhel pohledu
Asi vám přijde divné, proč sem píšu pod svým druhým nickem a blogem. Je to kvůli tomu, že vám chci něco říct a nechci to dělat z pozice správce, ale jako jeden z členů.


Asi jste zaznamenali pár týdnů starou komentářovou disputaci na téma autorský vs.originální blog, ve které se vymezilo několik členů tvrdíc, že Krutomluv je příliš měkký a že klub bude zaneřáděn členy, kteří si členství nezaslouží.

Na vysvětlenou na okraj: Krutomluv je trochu měkčí než by mohl kvůli tomu, že spousta blogů se vyvíjí a roste a správce chce motivovat raději než demotivovat. Vidí-li snahu a talent, raději mhouří oči, protože přijatý bude mít radost a tím spíše se posune dál ve snaze nevynikat mezi ostatními méně nápaditým obsahem, než dusit jeho talent vyřčením "ještě ne."

Tahle debata ale záhadně rychle utichla nebo spíš utichli kritici. Na smíření se se stavem moc nevěřím a mé nevěření se potvrdilo. Libor a Pierre založili protestní klub Bratrstvo kočičí pracky s podtitulem Sdružení inteligentních blogů.

Zaznamenal jsem v něm snahu o daleko vyšší kvalitu blogů než je zde. Takže jestli chcete, zkuste si podat přihlášku i tam. Členství u konkurence nebude znamenat žádné ústrky zde. Já se hlásit nebudu, protože by mě nevzali ani jako Krutomluva, ani jako Lišeje a to by mě zvedlo ze židle :-)

No a jako Lišej si neodpustím malý rýpanec: Podle toho, jaké blogy neprošly, mám pocit, jako by kluci měli přísnější metr na ostatní než na sebe. Ale berte tenhle můj rýpanec jako výraz ješitnosti uražené výrazem uražené ješitnosti:-)

Jinak jsem vám chtěl vykecat něco co by vám Kruťas říct nemohl - chystá se velmi výrazné vylepšení "viditelnosti" klubu mezi ostatními blogy a bude to v řádu týdnů :-)
 


12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Krejdom Krejdom | Web | 1. září 2009 v 13:26

Co se týče posledního bodu tak se moc těším ;)

2 David-R92 David-R92 | Web | 1. září 2009 v 13:36

Pěkný článek, kočičí pracka se mi moc nezamlouvá, Autorskému klubu se nemá šanci nikdo vyrovnat.

3 leni leni | Web | 1. září 2009 v 13:41

Já teda nevím, jestli mají kluci jiný metr na někoho (koho jako?), protože třeba mě vzali hned. Taky nevím, proč Krut mhouří oči nad někým, kdo do výpisu článků autorského klubu posílá takovéto naprosto jednoznačně neautorské věci: http://fuckybaby.blog.cz/0908/vily-20 (nejen, že v článku jsou cizí obrázky, ale ono tam není vůbec nic jiného). Koho tohle má motivova a k čemu? A nakonec: jsem opravdu neskonale vděčná, že členství v Bratrstvu nebude znamenat žádné ústrky tady. Děkuji, děkuji!!! :)))

4 kriza kriza | Web | 1. září 2009 v 13:44

Jo kočičí pracku znám, jejich úroveň je vysoká, ale pro mě možná až příliš suchý čtení...

5 Kat. , Ket, říkejte mi jak chcete.. Kat. , Ket, říkejte mi jak chcete.. | Web | 1. září 2009 v 14:05

No nevím nevím. Jasně bratrstvo je asi super nápad ale přijde mi to jako ,, oni to mají špatně, my to uděláme líp". Na druhou stranu je pak zase čest patřit někam tam se dostane jen málo kdo.

6 Žirafka Žirafka | Web | 1. září 2009 v 14:21

[1]: a [2]: souhlasím. A taky mi přijde něco takového jako blbost. Prostě to je uplně to samé jako "zvyš si návštvnost" a pod. Takže já zůstanu tady. Prostě chápu, že je Krut někdy mírnější, už jen tím vysvětlením ;-)

7 Žirafka Žirafka | Web | 1. září 2009 v 14:23

[3]: Já bych ho vyhodila!!! Co to tady jako dělá?

8 Long Long | 1. září 2009 v 14:37

Jak řekla kriza, ,,suchý," až moc duchaplný čtení jsem tam našla.. Snad i nudný? Jak který..

9 TlusTjoch TlusTjoch | Web | 1. září 2009 v 14:37

Ortodoxní šípáci se ku bratrstvu nehlásí, ne?
I sítem sít projde někdy balvan ...

10 Jana Jana | Web | 1. září 2009 v 14:42

Už název Kočičí pracky mě odpuzuje. Takže já se tam rozhodně nepřihlásím. Tady mi to přijde lepší, a ten název je prostě příšernej, připomíná mi to dobu, kdy jsem četla Foglarovky a Kočičí pracky jsem vždycky nesnášela...:D Takže to je asi ten důvod.

11 Jana Jana | Web | 1. září 2009 v 14:44

Spíš mi přijde, že se jen opičí a opovrhují tadytím klubem, já jsem moc ráda, že jsem se sem dostala a beru to jako povzbuzení a musím říct, že mě to pořádně nakoplo. :-)

12 leni leni | Web | 1. září 2009 v 14:56

[11]: Nee, Jani, tímhle klubem neopovrhujeme (teda aspoň já ne). Autorský klub na blogu.cz je nějaký, má nějaká pravidla (zaměřuje se na blogy s autorskou tvorbou) a nějaké členy. V pohodě. Bratrstvo je zase jiné, má jiná pravidla (zaměřuje se na ty "sucharské" blogy s dlouhýma "suchýma" článkama). Nechápu to jako problém. Mě se líbí v obou klubech.

13 Gabriela* Gabriela* | Web | 1. září 2009 v 14:56

podľa mňa je fajn že existujú oba kluby, tento je pestrý a na druhej strane ten druhý je veľmi intelgentný, možno až nudný

14 Rea Rea | E-mail | Web | 1. září 2009 v 15:30

V řádu týdnů? Tak to se ještě můžu párkrát vyspat;-)

15 Rea Rea | E-mail | Web | 1. září 2009 v 15:48

Jinak, k alter-klubu: přijde mi to jako zkopírování námětu - na stejné bázi jako Krutovy reporty Ona mi ukradla pixelky - vymyslela se věc a teď je zkopírovaná jinde. Pro mě osobně moc neznamená, nemám ráda kopírky.

16 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 17:09

Kdybych měl přijímat do bratrstva sebe, asi bych opravdu neprošel, to nepopírám. Jenže jako zakladatel tohoto blogu se vylučovat nebudu :D. A komu se to nelíbí, ten má halt smůlu. Jinak díky za reklamu, uvidíme koho díky této propagaci ulovíme. A pixelky prosím, aby tam moc nespamovaly !!. Metr byl nastaven opravdu přísný, to je také pravda :). Ještě jednou díky, a užívejte sluníčka a neseďte u monitorů. Neberte to tady ani u nás v bratrstvu moc vážně! :) Ahoj, zdraví Pierre nožka

17 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 17:15

Některé komentáře tu jsou opravdu šťavnaté. Lidé asi moc nechápou jak to myslíme ;-).

18 Rosaline Rosaline | Web | 1. září 2009 v 18:20

nezaškodí trošku zdravej konkurencie :D

19 Werush Werush | Web | 1. září 2009 v 18:39

já se zkusila přihlásit s fotoblogem jen tak... tak uvidíme co mi chlapci napíšou :D

20 Yanishca Yanishca | Web | 1. září 2009 v 19:01

Ke zmíněnému klubu jsem nejprve napsala dlouhatááánský komentář, pak sem si ho celý přečetla a potom jsem ho taky celý vymazala. Nechci totiž dostat po papuli jakoukoliv elektronickou formou, za urážku na cti nebo pod. ... Pokud totiž užíváte na někoho silná slova, musíte předpokládat že i on jako odezvu použije něco silnějšího a na tohle dohadování promiňte ale doopravdy nemám náladu, ani hlavu. A tak dost o konkurenci, co vlastně není ani žádná konkurence, spíše něco úsměvného. A kupředu ke zviditelňování autorského klubu.:D:):)
Ps.:už se nemůžu dočkat, tak ať to stojí za to :D
Ne dělám si srandu budu ráda za cokoliv, i za tu nejmenší drobnost.:)

21 Pawja aneb AfroGirl Pawja aneb AfroGirl | E-mail | Web | 1. září 2009 v 19:52

O těhleh mladým inteligentech, co si myslí o sobě, že jsou lepší než ostatní jen kvůli tomu, že jejich estetika a délka článku člověka unavuje jen při pohledu jsme psala na svůj blog. Já se k nim nehlásim, mě tento klub vyhovuje. Cpát se někam, kde si o sobě myslí, že jsou něco víc vážně nepotřebuju.

22 Jeremy Jeremy | Web | 1. září 2009 v 19:59

[21]: Další, kdo nepochopil, o co tu běží... Autorským klubem v žádném případě nepohrdám, sám jsem tu členem a jsem za to rád. Je ale jasné, že těch 200 blogů, co tu je, mě těžko můžou zaujmout všechny - každej jsme hold jinej (a souvisí to i s věkem). Doufám, že Pierre a Libor nepoleví a nebudu muset na BKP se prodírat i těmi blogy, co mě neoslovují. BKP je pro mě velmi šikovný rozcestník blogů, kde se dočtu něco zajímavého (a myslím tím blogy ostatních, nikoliv svůj :-)

23 Jeremy Jeremy | Web | 1. září 2009 v 20:00

[21]: mohla bys prosím hodit sem odkaz na ten Tvůj článek? nějak jsem procházel Tvůj blog a nenašel jsem to :-(

24 Pawja aneb AfroGirl Pawja aneb AfroGirl | E-mail | Web | 1. září 2009 v 20:07

[22]: Pravda, možná jsem zcela nepochopila, o co se u vás jedná, ale prvotní dojem u mě vyvolal trochu vztek, protože mi přišlo, že si o sobě moc myslíte a že super nápad, který má nastarosti chudák Krut akorát podkopáváte a nesouhlasíte s tím, jak to funguje. Protože něco takého je dle mého těžké zařizovat a newím jak jeho, ale mě samotnou ty nesouhlasné ohlasy dost štvou, protože si nevážíme jeho práce. A tím, že jsme se ještě přichomítla k tomu vašemu blogu, který má ještě podnázev Inteligentní blogy, mě dostalo.

[23]: http://magieprirody.blog.cz/0908/latka-unosnisti Prosim :-p :D

25 vevodkyne Osika vevodkyne Osika | Web | 1. září 2009 v 20:21

Já mám něco opačného(nevzali.blgo.cz). Nic proti těm, kteréjsi nepřijal, ale někdy to bylo přece skoro ano, ne?

26 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 21:01

Jeremy: To nemá cenu, já se hrozně musím smát jak to lidi řeší :DDD. Možná chtějí jen lézt panu Krutému do zadku :). Je to fakt švanda: "O těhleh mladým inteligentech, co si myslí o sobě, že jsou lepší než ostatní jen kvůli tomu, že jejich estetika a délka článku člověka unavuje jen při pohledu jsme psala na svůj blog." Ano jistě, lepší jsou kusovky a pod.! :)

27 Minnie Minnie | Web | 1. září 2009 v 21:04

Já jsem jentak zkusila, zda-li mě tedy příjmou, protože mě zajímalo, jak moc vysokou laťku mají a jak jsem očekávala, přijata jsem nebyla. Já nevím, jak moc autorskou tvorbu chtějí, každopádně mi ale příjde, že jim vadí když autor dá na blog fotky sebe. Jako by musel býti blog anonymní či co. A celkově myslím, že o "deníčky" tam nestojí, že to podle nich není inteligentní blog.
Já fakt nevím, proč by to mělo býti o věku, to jako když je mi 16 *skoro 17, heč*...tak jsem méně inteligentní než těm co je 19?? Trochu divné, nemyslíte?

No, nic. Zabejvat se tím nebudu, je mi to jedno, BKP mě neoslovilo a autorský klub je prostě jen jeden.

28 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 21:07

[27]: O věk ani o fotky nám rozhodně nejde. Pro nás je důležitá kvalitní obsahová forma a různorodost, tedy žádné fotoblogy ani layoutblogy přijímat nechceme.

29 Minnie Minnie | Web | 1. září 2009 v 21:08

[26]: To nenapsala a ani to tak nemyslela, myslela tím totiž, že když 100 blogů za sebou napíše článek o týrání zvířat na dvě stránky *jen příklad*, nikoho to bavit nebude a beztak to bude autorské a vám se to bude líbit, protože je to "inteligentní". Ale víte, i "deníčkový" blog může psát stejně inteligentně, jen to bude mít kratší a zábavnější.
Ale vám tohle už vadí, protože popis dne, ač je jakkoliv inteligentně to napsané, vám se líbit nebude.

No, asi nikdo nepochopí, co jsem tím chtěla říci, ale snaha byla..

30 Pawja aneb AfroGirl Pawja aneb AfroGirl | E-mail | Web | 1. září 2009 v 21:08

Myslím, že to řeším stejně jako vy ten váš  nesouhlas  s tímhle klubem. Když jsme si to po sobě přečetla, jo vyznělo to jako lezení do zadku,ale já jedná v náporu vzteku a vyjadřuju svůj holý neinteligentní názor, který se asi k vám nedostane. A na blog jsem to psala ještě dříve, než to Krut zjistil.

31 Pawja aneb AfroGirl Pawja aneb AfroGirl | E-mail | Web | 1. září 2009 v 21:10

[29]: Já to chápu :D:D

32 marepope marepope | Web | 1. září 2009 v 21:11

Díval jsem se na ten jejich klub a hlavně na jejich blogy. Musím upřímně říct, že Sdružení inteligentních blogů je nesmysl a to hlavně z důbodu, že tam dali ty svoje blogy, který nestojí za nic. Jeden má na blogu zkopírovaný fotky a bůh ví, co ještě a druhej tam má zas videa z youtube...ať si ale zakládaj, co chtěj, že jo...za chvilku si uvědomí, že to nemá smysl a vykašlou se na to. Každopádně díky tobě, Krute, mají docela slušnou reklamu ;-)

33 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 21:23

[32]: No vidíš mám tam videa z youtube a stejně jsem se přijal. To jsem ale hulvát :). Jinak co se týče autorského klubu, tak proti tomu nic nemám a nevidím důvod vystupovat. Založili jsem to jen jako takovou odnož, protože se nám nezdála ta selekce. No ale tady to někomu vysvětlovat, to asi nemá cenu :D. Každý bude tvrdit, jak je to trapné a že naše blogy jsou špatné. Já jsem však nikdy netvrdil, že můj blog je nejlepší na světě nebo nějaký skvělý, jen jsme prostě chtěli dát šanci zaprášeným blogům trochu se zviditelnit ;-)

34 Minnie Minnie | Web | 1. září 2009 v 21:26

[33]: "No ale tady to někomu vysvětlovat, to asi nemá cenu :D"
Není toto náhodou povyšování se? Hm?..

35 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 21:29

[34]: Jak říkám nemá to cenu! My se nad nikoho nechceme povyšovat a žádat si o vstup je dobrovolné. Nikdo tě do toho nenutil a za to, že jsi z toho pak flustrovaná, za to už já nemůžu ;).

36 Minnie Minnie | Web | 1. září 2009 v 21:33

[35]: Flustrace? Ale kdepák..
Já tady nejsem ten, kdo zakládá jiný kluby.

A navíc to byla pouze řečnická otázka :P

37 Petruna Petruna | Web | 1. září 2009 v 21:48

[35]: Omlouvám se že se do toho pletu ale co tedy považujete za "inteligentní blog" ? A nebo co je na fotoblogu špatného, je to stejně autorské a originální jako všechno ostatní..

38 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 21:50

Lišej: Jo a mimochodem vhodnější než protestní by bylo lepší použít třeba alternativní. Mě se ten nápad s autorským klubem moc líbí, jen nejsi tolik tvrdý no. Ještě pořád doufám, že se ti to moc nevymkne z ruky a autorský klub bude stále dělat čest svému jménu :).

39 Pawja aneb AfroGirl Pawja aneb AfroGirl | E-mail | Web | 1. září 2009 v 22:05

[38]: A pak já jsem tady vlezdoprdelka. Myslím že celkově naše společná debata je zbytečná. Všichni si myslíme opak, takže já se s tím už zabývat nebudu. Měj se pěkne.

40 Krutomluv Krutomluv | Web | 1. září 2009 v 22:06

1) kategoricky nesouhlasím s označením chudák :-)
2) nezaznamenal jsem lezení kohokoliv do mé zadní části. Navíc jakékoliv pokusy u mě vedou k přesně opačnému než kýženému efektu
3) lezení do zadku obecně nedoporučuji, v žádném není nic pěkného k vidění
4) reklama pro chlapce každopádně, vedle rýpance to tak bylo myšleno, budu jen rád když se klukům povede něco solidního vybudovat, bude to ku prospěchu věci
5) pokud chlapci chtějí zviditelnit zasuté blogy, je to podle mě k ničemu, protože z principu jen těžko dosáhnou takového efektu jako časem tenhle klub, pokud chtějí budovat něco jiného, pak to podle mě smysl má

41 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 22:12

Krutomluv
5) Ano asi to tak bude, jenže pokud to tu nebude časem přehlednější(třeba nějaké rubriky), tak už se v tom nikdo nevyzná a vše se tak nějak rozmělní do stracena. Proto se snažíme být tvrdí, téměř všechny blgy co se k nám hlasáli měli velmi dobrou úroveň, ale ta laťka je opravdu dost vysoko.

42 Pierre Pierre | Web | 1. září 2009 v 22:13

[41]: No pár hrubek se mi tam vloudilo :D. Pardon, blogy-hrady

43 Angie Angie | Web | 1. září 2009 v 22:33

:D mno teeeda, dovolte, abych se k tomu vyjádřila...
můžete si klidně myslet, že lezu někomu do zadku (ikdyž nemyslim, že to nebude příjemné ani mě, ani dotyčnému), ale víte co? Můžete si zakládat svoje kluby, a přidávat tam odkazy na blogy, které baví vás. Jenže neměli byste urážet. Jak členy Autorského klubu tím, že ten svůj pojmenujete Sdružením inteligentních blogů, jako kdyby tady v tomhle klubu se našel někdo, kdo není inteligentní. O tom nebudete rozhodovat vy. Na to máme správce. Toho taky byste mohli nechat na pokoji. Píše stejně takový blog, jako vy, a taky si to řídí podle sebe, takže tady nemáte proč někoho odsuzovat. Je taky člověk, a má taky názor. A jestli se vám jeho názor nelíbí (prej nesouhlasíte s jeho výběrem), tak je to jedině váš problém. Pokud chcete "zviditelnit" ten svůj inteligentní blog, tak si užívejte slávy, ta totiž není věčná. A zásadně na ten váš blog nekliknu :-P

44 Tomáš Tomáš | Web | 1. září 2009 v 23:09

Tak jsem právě dopsal článek na tohle téma. Tady na to není moc prostoru a já jsem to chtěl všechno pořádně shrnout, takže celý "komentář" najdete na mém blogu zde:
http://thomuv.blog.cz/0909/autorsky-klub-blog-cz-a-debaty-kolem-nej

45 Angie Angie | Web | 1. září 2009 v 23:11

*myslim (xD víte kde ta chyba je)

46 leni leni | Web | 1. září 2009 v 23:14

Hm, fakt Krute díky. Dnešní den jsem mám návštěvnost 2x větší než normálně, jenomže většina lidí tu o mě píše, že jsem nudná, suchá, namyšlená a opovrhuju autorským klubem. Fakt netuším, jak jsem k tomu došla. Já jsem měla do dneška autorský klub ráda, ale tohle mě přijde jako hon na čarodějnice. Nechápu BKP jako nějaký VIP "klub pro mladé inteligenty", kteří se chtějí vyvyšovat nad ostatní, ale pouze jako volné sdružení blogů, které k sobě mají něčím blízko. Proč vám to všem tak hrozně vadí???

47 kriza kriza | Web | 1. září 2009 v 23:29

Týjo, tady se to zase rozjelo. Já nevím proč se tu tak hádáte? Já myslím že ona podstata není, že deníčky nebo tak by nebyly dost autorské, ale já vidím smysl "Pracky" spíše jako zpravodajskou činnost, a to se na mě nezlobte, to většina deníčků prostě splnit nemůže...
A že si říkají inteligentní blogy, co má být, my jsme inteligentní a zábavné blogy, vždyť je to fuk, někdo se rád vzdělá tady a běžný franta uživatel, unaven svým životem, vezme za povděk nějakou méně náročnou četbou...
Někdo se tomu musí věnovat, tak buďme rádi, že jsou to oni..

48 Pierre Pierre | Web | 2. září 2009 v 8:04

[46]: Leni, neboj za pár dní si na tenhle článek nikdo ani nevzpomene. Ani jsem moc nečekal, že by reklama zde mohla působit na lidi pozitivně :).

[43]: Kde uvádíme, že autorský klub není inteligentní? A koho, že jsme to kde odsoudili? Jen prostě probíráme přihlášky, a vybíráme to co se nám líbí. Myslím, že to stejně funguje i tady, tak v čem je ten problém :).

49 leni leni | Web | 2. září 2009 v 8:44

Jenomže já chápu (i když jsem to pochopila až díky tomuto článku a komentářům tady), že to asi hodně naštve, když někdo není přijat do "klubu inteligentních blogů", a protože doopravdy nechci, aby si o mně někdo myslel, že jsem namyšlená, tak jsem z BKP vystoupila. No vystoupila jsem i proto, že si o sobě nemyslím, že by můj blog byl inteligentnější než jakýkoliv jiný blog. A vůbec. Nechci být v nějaké elitní mini-komunitě, když bych tím měla přijít o spoustu zajímavých lidí (už jsem chtěla napsat "kamarádů", ale po tomhle už to tak necítím) v tomto klubu. Doufám, že jste spokojení.

Ale: mohl by mi prosím někdo z vás říct, kdy jsem se chovala namyšleně? Vždycky jsem se snažila každého chválit a povzbuzovat. Opravdu nevím, čím jsem si vysloužila takovou nenávist (Pawjo? Angie? Jano? Reo? Yanishko?).

50 Pierre Pierre | Web | 2. září 2009 v 8:48

[49]: Lidé jsou jako ovce. někdo napíše na blog trochu negativní článek a všichni se toho hned chytají. Moc mě to mrzí, pokud to tvůj blog výrazně poškodilo. A ten název jsem vymyslel spíše z recese. Bohužel to díky tomuto článku lidi akorát popudilo. Rozhodně jsme se nikdy nechtěli nad nikoho povyšovat!!

51 Pierre Pierre | Web | 2. září 2009 v 8:50

Ježíš, hrozně mi to připomíná tu masovou kampaň na facebooku - Vejce pro Paroubka v každém městě. Během jednoho dne vznikne ze sněhové koule - lavina. Stačí k tomu jeden jediný článek.

52 hubert hubert | E-mail | Web | 2. září 2009 v 9:01

Vznik konkurence se dal vlastně čekat.  Spíš by bylo divné, kdyby se alternativa neobjevila. Je to zdravé a inspirující. Zatím mě ovšem oslovuje klub a zachovávám věrnost :). S chutí ale budu sledovat, jak se dění kolem pracky vyvíjí. Je možné, že se časem takových sdružení udělá víc a je možné že jich bude tolik, že se v tom nikdo nevyzná a začnou se združení opět sdružovat do větších sdružení, aby jich bylo méně  a pak to bude nuda a začnou se štěpit a tak to půjde dál a dál... Prostě normálka. :)

53 Radka Radka | Web | 2. září 2009 v 9:41

Každá konkurence je zdravá, navíc myslím, že "pracka" není moc perspektivní (sorry kluci). Nicméně jsem se o členství přihlásila, jen tak ze srandy:-)
A těším se na novinky, které se mají v horizontu několika týdnů objevit:-)

54 hubert hubert | E-mail | Web | 2. září 2009 v 9:55

[52]: ohledně pravopisné chyby žádám o blahosklonnou shovívavost...

55 Venom Venom | Web | 2. září 2009 v 10:06

Oh sladké... takže my jsme Rychlé šípy? Ale fuj, to bych to měla honem napravit a podívat se na tu kočičí pracku... jestli se mi to bude líbit, tak se taktéž přihlásím, pokud ne, přihlásím se a v případě že mě nevezmou budu mít hysterák :-DDD Venom je hroznej bestie, jak je již dobře známo... A už se těší na to zviditelnění autorského klubu. Kurec, budou snad články vidět na titulce?

56 Ang Ang | 2. září 2009 v 12:41

[48]: problém nikde není, já jsem myslela, že tady vyjadřujeme své názory, a ne píšeme o svých problémech. Z článku vyplývá, že jste protestní blog, a také, že ne ve všem souhlasíte s Krutomluvem. Kritizujete. Ani neříkám, že byste to neměli dělat, je to váš blog a klub. Akorát mi to příjde divný, jakým způsobem se snažíte být jiný, než jsou ostatní, a jakým způsobem se snažíte zviditelnit. A v tom vašem názvu stejně vidím narážku na to, že holt jenom v tom vašem klubu jsou všichni inteligentní. Jste jenom kopie Autorského, a snažíte se lišit tím, že máte přísnější systém či co. Nějak mi to prostě nesedí

57 GuGluGi GuGluGi | Web | 2. září 2009 v 12:57

No jo, hold někd nedokáže pochopit, že i když se někdo snaží a nemá třeba tolik talentu na psaní, tak zde může být protože jeho blgo je autorský, od toho to tady je. K tomu rýpanci, vidím to nějak stejně :D ... jako nic proti, ale podle toho jak jsem se koukala, tak nejspíš by z toho klubu měli vyrazit i sebe :)

58 M.I.M.A M.I.M.A | Web | 2. září 2009 v 15:11

Tak to holt bývá. Když někdo není s něčím spokojený, většinou začne protestovat. A někdy to dojde až tak daleko, že se odtrhne od ostatních a jde si za svým ...
Nikomu nebráním takhle problémy řešit a je možné, že jim jejich způsob vyjde :)

59 scope scope | Web | 2. září 2009 v 15:23

Jejich metr na blogy hodnotit nemůžu. I když se mi zdá, že hodnotili nejen jestli je obsah originální, ale jak sami řekli, zda se jim hodí ko koncepce. Tudíž, možná že to budou dobré blogy, ale když jsem se tam jednou stavovala, přišli mi sobě v něčem dosti podobné.

60 Tátova holka* Tátova holka* | Web | 2. září 2009 v 15:31

[35]: Clovek nemuze byt FLUSTROVANY. Muze byt maximalne FRUSTROVANY. ;)Tolik ke "Sdruzeni inteligentnich blogu". ;)

61 hubert hubert | E-mail | Web | 2. září 2009 v 15:47

[60]: Jen jestli to není ve smyslu "býti popliván" - od slova flusnout.

62 Tátova holka* Tátova holka* | Web | 2. září 2009 v 15:52

[61]: To by tam pak ale zase nebylo to R na konci. :)

63 Ronny Ronny | E-mail | Web | 2. září 2009 v 16:13

Já nevím, co pořád řešíte. Tak si založili nová klub. No Bóže. Tak ať mají, když jim to dělá radost ;)

64 hubert hubert | E-mail | Web | 2. září 2009 v 16:17

[62]: S tím R bych si těžkou hlavu nedělal. Komu už sejde na nějakým tom písmenku ;)

65 Rea Rea | E-mail | Web | 2. září 2009 v 16:30

Konec konců vzato všechno dohromady - poflusaní už jsou dost. Chuďata snad ani nečekala takový "zájem". Dejte vědět, vy, co se do Pracky hlásíte jak jste uspěli - já jejich pravidla vůbec nepochopila a připomíná mi to tiskovou mluvčí - hromada slov, ale význam žádný. Tak že bych pomalu zjišťovala, podle čeho vlastně přijímají. Ona Inteligence je hoooodně nestálý pojem ;-)

66 Slečna z Měsíce Slečna z Měsíce | Web | 2. září 2009 v 17:08

Nic proti tomu bratrstvu kočičí pracky nemám, ale jako konkurenci klubu bych to určitě nebrala :-).

67 Kvakva Kvakva | Web | 2. září 2009 v 18:31

no ja si myslím že tento klub je aj tak najlepší :)

68 Kvakva Kvakva | Web | 2. září 2009 v 18:31

BKP nech ide do pracky

69 V V | Web | 2. září 2009 v 19:03

[26]: Lézt někomu do zadku je opravdu pod úroveň některých zde přítomných, spíš mi připadá, že to děláte vy. Ostatní tu vyjadřují svoje názory stejně tak, jak vy jste vyjádřili svůj názor tím, že jste založili BKP, a pokud jsem si pročítala komentáře dobře, nikdo o vás nic takovýho nenapsal. Takže pokud už propagujete "ineteligentní blogy" tyhle svoje poznámky byste si mohli posílat tak, aby si je nikdo jiný přečíst nemohl, mohlo by vás to totiž zařadit mezi ty neinteligentní!

70 Bláznivá^^ Bláznivá^^ | E-mail | Web | 2. září 2009 v 19:15

[43]: souhlasím...

71 julie julie | Web | 2. září 2009 v 19:15

woho, odboj, alternatíva, trocha toho partyzánství a navíc kočičí pracka! no zkrátka bomba underground! hej, tam musím být... a nebo ne, peču na to, moje ego by neuneslo, kdyby mě mezi sebe ti elitářský sígřící(myšleno v nejlepším slova smyslu) nevzali. a navíc tady jsem prý taky za protekční svini, tak nevim. nezbývá než jakýmkoliv aktivitám podobně punkáčsko intelektuálně dekadentního ražení popřát hodně štěstí a napjatě pozorovat vývoj...

72 June June | Web | 2. září 2009 v 19:56

[43]:: Nesouhlasím. To ,že si pojmenují blog SIB neznamená "Hele my jsme hmohem lepší a inteligentnější než Autorský klub. Heč!"

73 Dragowlin Dragowlin | Web | 2. září 2009 v 20:12

Jak už bylo zmíněno, konkutence, je zdravá, kluci se o to pokusili, třeba jim to vyjde a já se přihlásila, jen tak, jestli mne vezmou, ale nečekám to mé fotky a obrázky nejsou zrovna sálodlouhé...:D

74 Helinwa Helinwa | Web | 2. září 2009 v 20:42

Jste blázni :D Hádat se kvůli takovým kravinám ;)

75 June June | Web | 2. září 2009 v 21:22

[74]: - Líp a stručněji bych to asi fakt neřekla

76 Gabriela* Gabriela* | Web | 2. září 2009 v 22:24

ešte taký detail - klub s jedným radovým členom a dvoma vedúcimi b som konkurenciou nenazývala =-)

77 Gabriela* Gabriela* | Web | 2. září 2009 v 22:25

by

78 Janah Janah | Web | 3. září 2009 v 12:47

No, jedno se BKP upřít nedá - všichni diskutující si začali dávat pozor na pravopis! Takže vlastně tím pozvedli úroveň i tohoto klubu. :-)

79 Janah Janah | Web | 3. září 2009 v 12:51

Jinak k diskusi - Autorský klub se nemůže nazývat inteligentní, z jednoho jednoduchého důvodu - měl by pak zkratku IA klub. :-D

80 Kat. , Ket, říkejte mi jak chcete.. Kat. , Ket, říkejte mi jak chcete.. | Web | 3. září 2009 v 17:14

Tohle už je asi vážně moc vyhrocené. Přeci tolik o konkurenci nejde, když vezmete v potaz to, že klub se zkládá z jediného ředového člena.

81 Aailyyn Aailyyn | Web | 3. září 2009 v 18:57

Jestliže se pánové cítí být natolik fundovanými, že si troufnou vykřesat z toho milionu pár těch nejtalentovanějších a nejinteligentnějších pisálků, pak prosím, imho to smysl nemá, autorský klub je tu od toho, aby si každý vybral to, co se mu líbí a ne, aby se deset vyvolených opájelo tím, jak jsou něco víc (což je subjektivní, pro jednoho mohou být, pro druhého nemusejí)

82 Bonnie Bonnie | Web | 3. září 2009 v 19:58

Já bych je nechala žít. Zkoušela jsem se tam hlásit, přijata jsem nebyla a vůbec se nedivím. Je to přece všechno otázka vkusu. Když projedu jejich blogy, je tam znát ten rozdíl mezi jejich a jinými autorskými blogy, které mají blíž k deníčkům, jsou víc vtipné a podobně... Když se jim teda líbí články na taková témata a styl psaní, který používají, tak ať. Nikomu nemůžeme zakázat, aby byl nespokojený s autorákem...

83 Angie Angie | 3. září 2009 v 22:17

[72]: přesně to, co máš napsané v závorce si pod tím názvem představuju.

84 Kittanya Kittanya | E-mail | Web | 4. září 2009 v 13:43

"No, já jsem doma a v teple, takže se na hardcore konkurnci dívám akorát tak s nohama v papučích na pěkném taburetu nasměrovaném směrem k televizi..."

85 Kittanya Kittanya | E-mail | Web | 4. září 2009 v 13:45

[79]: Krásná to narážka... Jak je krásná čeština... :-D

86 zapplig zapplig | Web | 4. září 2009 v 19:59

Ne děkuju. Já jsem ráda, že teď stíhám aspoň jeden klub a navíc se mi tu líbí.. Nemusim být všude. :)

87 Zuzulin Zuzulin | Web | 6. září 2009 v 21:28

Héhe, kopu za tebe to jo, ale bde zábava, když se přihlásím..No ne?

Komentáře jsou uzavřeny.