Komentáře
Zobrazit vše (1374)
Zobrazit starší komentáře
[1098]: Rád by jí to, Koudy, napsal na její vlastní web, ať jde k doktorovi, ale ten má zablokovaný. Přispívat můžou pouze souhlasné ovečky. Pokud nevidíš do pozadí, nehraj si na soudce.
Díval jsem se na tvůj profil a vidím, že rád čteš osud a zvědavce. Tak to ale nejsi na těch správných stránkách.
Zajímavá kauza. Trestní oznámení už padlo i vůči webovým stránkám Zvědavec.
http://www.zvedavec.org/zvedavec/2008/01/2392-trestni-oznameni-na-zvedavce.htm
Týkalo se to atisemitismu.
Přesně tak, jak říkáš. Taky bych Alue rád někdy něco napsal, ale jelikož je diskuse moderovaná, tak si myslím, že by to neprošlo cenzurou. Hlavně některé její reakce si o komentýř vyloženě říkají. Třeba v dnešním jejím článku stojí za zmínku odpověď na dotaz číslo 18 v jejím dotazníku. Po tom, co jsem si přečetl názor Alue na darování krve, se upřímně děsím toho, jako další koukalovinou nás "ohromí" příště.
Nebo proč je takový problém odpovědět ano nebo ne na otázku o barvení vlasů, nechápu...
A 18 je vskutku šílenost, jenže s lidmi, kteří věří v konspirace se nedá diskutovat. Jsou přesvědčeni, že právě oni přišli na to, jak to vlastně všechno doopravdy je a na rozdíl od ostatních se nenechají oblbovat... A přitom sami uvěří jakékolimu konspiračnímu výmyslu bez důkazů.
[1105]: Však to je jednoduché
vlasy jí s dospíváním začali tmavnout a tak si je začala na blond dobarvovat
no a teď se za to šíleně stydí, jako kdyby na tom bylo něco špatného :).
[1098]: No jak už tu padlo Koudíku, člověk by rád reagoval přímo u ní v diskuzi a nějakým způsobem se tam bavil o tom co píše, ale to prostě nejde když smaže vše co neobsahuje dostatek lichotek. Já se tam s ní například snažil rozumně mluvit, ale vysloužil jsem si za to ban. Mám tu holčinu taky moc rád i přes některé ty šílenosti co píše, ale bavit se s ní prostě nedá. Tady se alespoň můžou lidé dozvědět to co by se u ní nikdy nedozvěděli, například že její chlebodárce je pedofil, manipulátor a podvodník.
1107 komentářů bylo napsáno, ale uděláno bylo zhola nic proti TM a všem jeho "zázrakům".
Ale aspoň se to pár lidem ujasnilo - to musím uznat. Ještě kdyby to někdo sepsal do stručného článku a začalo to kolovat po internetu. To by se to neujasnilo jenom pár lidem.
Viděl někdo někdy alue,ja ne.A co se tyče těch její fotek pujde asi o fotomontaže,protože jedna z nich je stažená z webu nasi televize. ![]()
Ta osoba patrně není skutečná ![]()
[1109]: To vypadá, že se tady někdo snaží být hodně zajímavý. Předlož o svém tvrzení důkazy, jinak mlč a šoupůej nohama.
Osoba kqli existuje i ve skutečnosti? Příspěvky č. 1108 a 1109 považuju zatím za jedny z nejhloupějších a nejzbytečnějších tady, sorry, přeju vše dobré
[1111]: Není to hloupé, lidi to dělají. Jakmile se začne konspirovat, zjistilo se výzkumy, že lidi jsou náchylní uvěřit současně i naprosto protichůdným teoriím, aniž by to považovali za divné. Konspirace dělá z lidí blázny, bohužel, začnou se chovat nestandardně. Takže Karolína může být umělá i živá, vymyšlená i naklonovaná:)
Když to vezmu kolem a kolem, tak mi je Alue ukradená. Na její blog chodím každý den jen ze zvědavosti.
Na její blog jsem narazila cca před rokem. Vesměs jsem si pročetla všechny její články a pomalu jsem si o ní vytvořila svůj názor. Já vím, někdo může říct, jak si můžeš udělat svůj názor na člověka, kterého jsi ještě ani neviděl(a), ale věřte mi, z psaného projevu lze také vyčíst mnoho. :)
Některé její články mám velmi ráda, ale některé zase ne. Přesně si pamatuji první článek, který jsem u ní četla. Bylo to o panu Chobotovi, kterého rozebrala úplně do podrobnosti. Pohanila ho, jak mohla za přispěním komentářem TM, který napsal, že ten člověk prostě nebude důvěřivý, když se jmenuje ,,chobot,,. :) Do té doby, než jsem si přečetla tento článek o Petru Chobotovi, tak mi nějak zvlášť nevadil, ale potom, co napsala Alue, jsem Petra Chobota dala stranou a řekla si, že se mu budu radši stranit. Dnes si říkám, jestli to bylo správně. O p. Chobotovi se po internetě také šíří zvěsti, kde je pravda...
Píšu sem proto, abych přispěla svým názorem do diskuze. Není mým cílem ji nějak urážet nebo vychvalovat. Jde jen o můj názor, který na ní mám.
Myslím si, že Alue je hodný a inteligentní člověk, avšak její netolerantnost vůči ostatním názorům a lidí, je zarážející. Ta holka má svůj svět, svoje názory, který ji prostě nikdy nikdo nevezme. Můžete do ní hučet, co chcete, ona si stejně prosadí svoje a svoje si také bude tvrdit nebo její potřeba vše zveličovat. Což mi u ní prostě vadí. Ale zase si říkám, člověk, který má tolik rád přírodu a zvířata zase nemůže být tak hrozný. Takže můj názor je, že Alue je dobrý člověk, jen občas by se mohla krotit. ![]()
Tady když je ten článek o p. Chobotovi:
http://karolinaloskotova.blog.cz/1008/co-je-zac-petr-chobot
[1113]: zaujal mě tvůj názor, že je Alue dobrý člověk, který by se mohl akorát občas krotit, člověk, který má svůj svět a své názory.. Vybavilo se mi současně odhadem 90% lidí z mého okolí. Nebo-li dík za dovětek.. Petra Chobota osobně znám díky jednomu setkání loni, ten Aluščin odsuzující článek o něm šel tehdy mimo mne, osobně myslím, že mu ukřivdila
[1116]: Ukřivdila mu a to dost. Patr Chobot mi sice občas také připadá trošku jako nevyrovnaná osobnost, Ovšem jsem přesvědčen o tom, že jeho úmysly jsou čisté na rozdíl od pana Reného či Maška. Vozí lidi po světě, dělá společné meditace a podobně, Koukal z lidí akorát tahá peníze. Někde na svém blogu rozebírala Petra i podle jeho tváře, což je alespoň z mého pohledu pěkná blbost a i kdyby to bylo tak snadné, tak takový Maškův kukuč musí dopadnout mnohem hůře. Její článek který ho tak haní je navíc krásným příkladem toho jak snadno je ovlivnitelná názory pana Maška a Koukala, sama ho nikdy neviděla, ale jen co ho začnou hanit ti dva (a nejspíš proto, že se bojí, že by jim přetáhl jejich ovečky a nedejbože jim o nich řekl pravdu) začne ho pomlouvat sama a to na základě naprosto scestných a mnohdy i vymyšlených výpovědí, které samy o sobě vůbec nic znamenat ani nemusí. Nádherný příklad toho proč její stránky mnohdy opravdu nemusím.
A ještě přispěji takovou malou perličku:
Když Alue dělala svůj myslím 3 film, který se jmenoval ODPOVĚDI, tak jsem se jí ptala, co znamená homosexualita v duchovnu. A dost mě rozesmála její odpověď. Nebude přesně citovat, co řekla, protože si to už tak moc nepamatuji, ale odpověď vyzněla tak, že homosexualita je nemoc, která vzniká díky ozařováním - ultrazvukem - ozařováním dělohy. To má prý za následek poškození mozku nebo co.
Hned když jsem tohle slyšela, vůbec mi to nedávalo smysl. Jelikož, jak všichni snad víme, homosexualita existovala dávno předtím než někdo zjistil ultrazvuk. Pochybuji, že v Antice budoucím maminkám ozařovali dělohy.
No naštěstí jsem krátce na to narazila na knihu, kde mi to bylo hezky vysvětleno.:)
Tímhle chci jen říct, že né všemu, co Alue napíše a řekne byste měli slepě důvěřovat. Své odpovědi hledejte z více zdrojů a potom si to poskládejte sami.
Ale abych nekřivdila, někdy Alue má strašně dobrý tipy na zdraví a tak. Díky ní jsem třeba objevila kokosový olej, na který do konce života nedám dopustit. :)
[1118]: Tak ten třetí film si musím stáhnout. Já znám jen její dva filmy. Ten první a ten druhý, jak povídala o smrti. Ale vysvětlení homosexuality mě rozmlátilo na kaši. René, René, copak se nestydíš takhle lidem vymývat mozky? A mám dojem, že tam bylo cosi i o Reptiliánech, ale tím si nejsem jist.
René byl ozařován ultrazvukem, proto je buzna ![]()
Alue je blbka a rozhodne nema devatenact,mozna ma 38.Vime kdo to je!!!!!!!!! i tady urcite si honi sledovanost napsanim
nakeho prispevku pod smyslenou prezdivkou.
Ona ta kaca trochu vyzaruje,takoveto vyzarovani sem videl naposledy u tragicky zesnuleho popularniho zpevaka petra m.
Vztah udajne dusevni choroby a vyzarovani me nenecha spat ![]()
[1122]: to že je blbka, to máš pravdu.. má 19 rokov, poznám tú kundu namyslenú osobne... píše názory toho starého podvodníka, svoje nemá. preto nepôsobia primerane jej veku
Tak 19 mit nemuze,protoze sem ji znal pred 20lety a to mela okolo 16let ![]()
[1125]:
ano môžem, ale prezentujem to tak, aby to na ňu sadlo presne, jasne a bez okolkov. zaujímavý názor a spôsob - tvrdenie, že ak napíšem niečo iné ako chválu, tak hovorím o sebe = pičovina. nebudem chváliť namyslenú a arogantnú blbku iba preto, aby nikto nenapísal že píšem o sebe... zabudni. pravda je pravda aj keď ju bude koukal 1000 krát prekrúcať
Stejně ale - Kdo hledá odpovědi na podobných stránkách, jako je aluska.org, je debil. Pardon, mám kocovinu, nejsem v nejlepší duševní pohodě, ale tato myšlenka mi vytane vždy.
[1100]: Vyhrožovat si tu nebudeme
, ale ujišťuju Vás že kdyby to bylo potřeba tak ano.
[1126]: Nikde jsem nepsal že když napíšete něco jiného než chválu, tak mluvíte o sobě. Překrucujete tu má slova a to navíc velmi nesmyslným způsobem. To co jsem se vám snažil říct je to, že způsob jakým se vyjadřujete vypovídá o vás samém ať už je vaše sdělení jakékoliv. Nemusíte se přeci vyjadřovat hned takto nechutným způsobem jen proto, že o někom nemáte nejlepší mínění ;).
nevyjadrujem sa nechutným spôsobom, na ňu je to terminus technicus... že to niekomu príde nechutné, a že si o mne niečo pomyslí - to mi je jeho problém. ja som zodpovedný za to čo si myslím o iných, nie za to čo si oni myslia o mne...
To můžeš ale rovnou říct, že Alue není zodpovědná za to co si o ní myslíš, ale že je to jen a jen tvůj problém a .... no vidíš to, v tomhle s tebou náhodou i docela souhlasím
však za to, že ji musíš označovat zrovna takovýmito výrazy není odpovědna ona, ale jen ty a svým výrokem jsi dal vlastně za pravdu tomu, že způsob smýšlení a vyjadřování se o někom je právě odrazem nás samých
.
[1131]:
nie, použil som ten výraz plne vedome a úmyselne, aby som ju opísal čo najpresnejšie. vidíš čo som napísal, čo si myslím - to netušíš. svojim výrokom som ti nedal za pravdu, klameš a prekrúcaš presne ako koukal
[1132]: Já že překrucuji jako koukal? Hlavně že ty mě s ním hážeš do jednoho pytle jen proto, že jsem si dovolil napsat něco co ti není po srsti
no a hádej kdo dělá přesně to samé a všechny náháže do jednoho pytle když napíší něco jinak než tvrdí oni? A pokud si myslíš, že inteligentní člověk potřebuje k hovoru výrazy jako jsou například blbka či kunda, tak je mi upřímně líto všech s kterými jsi se dal kdy do řeči.
[1133]:
hlavne mi nenápadne nepodsúvaj svoje domnienky o tom čo si ja myslím, do toho sa ty neser.
[402]: Mahátmo, nechceš napsat, jak to bylo s těmi léky a technologiemi? Cítil jsi nějaký účinek? Co Ing.R.K. sliboval, že to má změnit? Zhoršilo ti to nebo zlepšilo zdraví?
Je to tvoje věc, jak píšeš, ale vulgarita zbytečně snižuje věrohodnost tvého svědectví pro zvenku příchozí.
lieky som nebral, skúšal som technolígiu - magnetické kostky. po dvoch hodinách ležania medzi nimi som sa dával dokopy ešte pár dní, úplne to rozhodí biopole.
Ježíši, a co to je ty "magnetické kostky"? Nemohl bys to vysvětlit? To vymyslel inženýr sám?
[1134]: Njn zase takový krásný výraz
opravdu odznak inteligence. To vypadá, že ti ty kostky rozhodily i normy slušného vyjadřování
. Vidím, že asi nemá cenu snažit se ti dál vysvětlovat, že když budeš do diskuzí psát jako prase tak tě za prase budou lidi i považovat, takže se měj a piš si dál jako dlaždič a sbohem :* .
[1138]: Raději zde řešte tu prolhanou podvodnickou sektu pana inženýra, které propujčila Aluž svojí tvář, než něčí slovník.
[1138]: Nadávky používa aj alue, dokonca sa v jednom článku chválila že sa na kurze nemeckého jazyka naučila dalšiu novú. Takže podla teba je alue neinteligentné prasa.
[1138]:
zasa sa Liu prudko nenápadne pokúša otočiť diskusiu od podvodov koukala a bledule, ukázať prstom na mňa - pozrite sa aké nevhodné výrazy používa, nepočúvajte ho v žiadnom prípade...
máš niečo k tomu čo som písal, alebo iba potrebuješ pindať na to ako píšem? p.s. si iniciatívny blbec, alebo to je úloha od koukala alebo bledule? toto sú totiž ich veľmi obľúbené techniky. vôbec sa nevyjadrovať tomu čo kto hovorí, ale iba obviniť a očierniť toho, kto predkladá argumenty a dôkazy ktoré ich usvedčujú z podvodov a klamstiev.
[1138]: Myslím, že tenhle "flame" je zbytečný. Přišli jste sem pro dobrou věc, respektivne vykydat hodně starý a hodně hnusný hnůj, který už dlouho někde tlel.
[1141]: Mahátmo, ty můžeš udělat hodně dobrou věc, když víc promluvíš o tom, co jsi u RK zažil, o těch jeho technologiích, postupech, preparátech. Je to varování pro druhé lidi, informace. Z nějakého mě neznámého důvodu se ale o tom zdráháš mluvit. Je k tomu nějaký důvod? Bojíš se msty nebo že se po tobě budou vozit?
nie, nebojím sa koukala ani jemu podobných. tieto veci najprv podrobne preberiem s vyšetrovateľmi z polície. nie je vhodné o nich teraz písať, aby podvodníci neovplyvňovali svedkov a neničili dôkazy. keď prebehnú všetky procesné úkony, potom napíšem zaujímavý článok...
Takže to znamená, že celou věc už řeší policie? Tak to je super. Doufám, že vše dopadne dobře a spravedlnost zvítězí.
[1144]: Tak to jsem teda na ten článek zvědavá.
Jinak nedávno jsem viděla nějaké video s p. Maškem a teda řeknu vám, že ten člověk vůbec na mě nepůsobil věrohodně, spíše odpudivě. To jsem si říkala, že když dokázala Alue p. Chobotovi vyčíst vlastnosti pouze z obličeje, jak by takhle asi dopadnul p. Mašek. I jeho ústní projev se mi moc nezdál.
Nevím, z Maška ani z Marného vůbec nemám dobrý pocit. U Alue mám takový rozporuplný pocity. Někdy má fajn články, ale někdy zase ne a mám pocit, že mele kraviny. Díval jste se někdo na dnešní článek? Levitovaný beton? Co to proboha je? ![]()
[1146]: S tím levitovaným betonem si myslím, že to byla nadsázka. Ale u Alue kdo ví.
Poslední její článek o těch fotkách hovoří za vše. Ve skutečnosti ta "zdravím kypící padesátiletá kuchařka" má za sebou několik plastických úprav. Stačí si k tomu najít pár informací. Člověk, který takhle bez výběru přejímá všechno, co mu zrovna přistane před nosem a věří všemu, co vidí před sebou, samozřejmě bude věřit i podvodníkovi,který vykládá o tom,že lidi žijí v duté zemi a zdálky je ostřelují šediváci.
K tomu, aby měla kritické myšlení, by ji pomohlo nějaké vzdělání. To ale za pomoci guru zavrhla jako naprosto nevhodné.
http://karolinaloskotova.blog.cz/1203/fotospecial-pet-obrazku-ktere-sokuji
Ten levitovaný beton jsem taky nepochopil. Podle této logiky by se ale lidské tělo po pití této vody mělo stát odolné i vůči hromadným zbraním
jsou to bláboly.
[1149]: Honíš si tady ego, viď?
Víš, já na rozdíl od tebe nemám potřebu ani důvod honit si ego v diskuzi na něčí účet, abych si dokázal jaký jsem šikula.
Přišel jsem sem diskutovat o jedné sektě. Co tady děláš ty, vážený nevímjaksejmenuješ, co se skrýváš za nicneříkající zkratkou, že není ani jasné, zda se jedná o muže nebo ženu.
KTB je podle mě jen obyčejný masturbant, který sem přišel ukázat, jak je zajímavý. Jo holt být všemi odstrčený není lehké, co? Tak snad se z toho brzo dostaneš Kátébáčku.
Tak Aluška už na svých stránkách přiznala, že dnes nejspíše obdrží Bludný balvan.D oufám, že to bude nějaké čelnější místo. Děkuji Lukáši Dokoupilovi a dalším.
Kdo neviděl předávání cen Bludný balvan za rok 2011. Zde je report.
http://skepse.wordpress.com/2012/03/30/17-bludny-balvan-2011/
Osobně si ale myslím, že by si BlB. zasloužil více ing. René Koukal, který z velké části formuje skladbu názoru Alue. Také se divím, že takové velké ryby jako jsou např. Zuzana Antares (ritual.cz, magick.cz, česká pobočka Thelemy) nebo třeba seskupení "mágů" a "černokněžníků" z Divinorum.cz uniká pozornosti ČKS Sisyfos. Třeba budou mít více štěstí po konci světa. ![]()
Píšou tam o Alue na konci.
Dostala tu cenu za tenhle její ,,mini seriál,, o Slunci:
http://karolinaloskotova.blog.cz/1104/1-lecivy-potencial-slunce
Je tam zmínka o Alue, úplně na konci. ![]()
Hmm, pozoruhodný spojení...Alue radí na internetu, ale nemá odvahu se obhájit na veřejnosti, tak zaskočí samozvaný guru Mária, který proflákne čas, jen aby prezentoval sám sebe. Nicméně, spojení Maška a Alue je tímto nezpochybnitelné, pan Koukal zatím zústává v pozadí, samozřejmě, jak jinak, jenom jsem zvědav, kdo to všechno nakonec odnese ![]()
[1151]: Mirko,jenom si zde cvicim jasnovidnost a dej si pozor nebo te odhalim.To je takova moje zaliba,odhalovat bud podvodniky(zdrave) nebo dusevne nemocne psychotiky jako si ty.Uprimnost ![]()
[1159]: To je co? KTB, odhal a vem si na mušku i mě, už se těším , až to odhalíš, jasnovidče. Do tý doby už laskavě radši mlč, jsi trochu mimo mísu, duševně zdravej psychotiku. ![]()
[1159]: Urážíš? Vyhrožuješ? Je mi tě líto. Tak napiš, kdo jsem, nakonec to stejně bude jen tvoje projekce fantazie.
A kdo jsi ty, ve své fantazii? nějaký mocný mág? Těch už tady v diskuzi bylo..
"Učili nás ve škole, že slunce je žhavá hvězda. Ve skutečnosti je rezonátor, který vyzařuje fotony. Na povrchu je horké asi tak, jako naše pokožka,"
Každopádně je to důkaz, že Alue (a její web) už není sama sebou, ale v podstatě kopíruje to, co ji nakuká RK. To s tím viz výše by ze své hlavy nevyplodila, je to nejspíš převzaté.
Jinak Sysifos je ale na stejné úrovni jak ti podvodníci, které odhaluje. Existuje spousta podvodných kauz, kde šlo o lidské životy a ukradené miliony, ale těm se Sysifos vyhýbá jako čert kříži. Namísto toho očerní často jednotlivce, kteří byli špatní jen napůl.
To není blbka ale blonďatej debil. Pobavte se http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10000000074-bludne-balvany-za-rok-2011/21225100065/
[1165]: Podlé poslední věty v tom jejím dopise nemám dojem, že by to psala ona ![]()
[1167]: O tom nepochybuji. Ten projev jistě psal s láskou a s úsměvem někdo jiný. Myslím si, že tak 60% materiálu na jejím weu píše někdo úplně jiný, buď sám velký guru nebo ještě jiná další osoba-
Věty z jejích článků typu: "Ohledně bílé bytosti, nepochybné je to, že jde o konstruktivní bytost, která vás i dítě hlídá."
tak to je "jistě" slovník devatenáctileté holky s nedokončeným středním vzděláním, která má problém psát bez hrubek. Někdo ten její web použil a používá. Znáte Arianu a Ravena? Tam je to podobně: mozek Raven a krásná Ariana, aby reprezentovala. Bohužel se mu duševně roznemohla.Ale potkal jsem Ravena nedávno s jinou mladou blondýnkou.
mrzí mě na tom, že je bita Alue (která je jen loutka a víceméně do toho spadla v 16 letech v dobré víře),
a RK v pozadí, který za tím stojí, ujde trestu
srabové ze sysifosu dělají jen drobné případy, ze kterých jim nic nehrozí
na rozklíčování či informování o tomto, to by nesvedli, to by museli jít proti "MUDr" a museli by uznat, že přírodní medicína funguje
http://popelka.blog.pravda.sk/2012/03/29/farmaceuticky-priemysel-rakovina-a-nemocnica-kosice-saca-a-s/
Ani ten bronzový bludný balvan si nezaslúži, pozeranie do slnka nieje jej vynález, bolo o tom písané v knihách a na weboch ešte skôr než s tým prišla, tomáš marný to zas odniekiaľ obšlahol. Ten článok asi už zmazala...našiel som krátky úryvok: "Učili nás ve škole, že slunce je žhavá hvězda. Ve skutečnosti je rezonátor,
který vyzařuje fotony. Na povrchu je horké asi tak, jako naše pokožka," přesvědčuje nás Aluška a na jiném místě píše: "Náš mozek neobsahuje ŽÁDNÉ vědomosti. Nic se do něj
neukládá. Přijímáme data z univerzálního vesmírného vědomí."
To máš pravdu Alue, tvoj mozog neobsahuje žiadne vedomosti. Prijímaš dáta z uniblábolivého marného vedomia.
[1170]: Skoro všechno je přírodní medicína, jenom farma firmy kopírují a uměle vytvářejí přírodní sloučeniny.
Pokud nepoužíváš nějaký "zázračný" krystal, ale aktivní látky, tak máš šanci, žes náhodou trefil něco, co funguje.
A ti srabi jdou do něčeho, co považují za naprosto mylné, matoucí.
Ale vlastně proč to vysvětluju někomu, kdo mě teď jistě ubije argumenty ad absurdum...
"A ti srabi jdou do něčeho, co považují za naprosto mylné, matoucí."
No a to je práve to, co mi na jejich činnosti (která by byla jinak užitečná) vadí.
Haní nějakou firmu Bio...cosi, která jinak je užitečná, akorát zkoušela homeopatická hnojiva (to muselo sysifovce opravdu naštvat, nějak jim homeopatie vadí :)
Haní Dragomireckého, který je nejspíš napůl něco jak RK, ale na druhé straně do ČR přivezl a v ČR vyškolil spoustu regresních terapeutů (někteří jsou dnes lepší než on).
Naštěstí nepohanili samotnou léčbu očí Sluncem, ta je vcelku známá a velké množství lidí na celém světě ji praktikují. Akorát ta metoda má svá přísná pravidla a doporučení, nelze jen tak si v poledne stoupnout a zírat do Slunce. Jsem rád, že pouze očernili Alue jako rádkyni, nikoli samotnou metodu, což mě překvapuje, protože oni to rádi ženou ad absurdum, jak píšeš.
Bludný kámen dostala vydavatelka časopisu Phoenix, což v té době byl nejlepší časopis o esoterice, daleko před Mediem a Regenerací. A sysifos se svezli na nějakých detailech. Přitom i člověk s IQ100 pochopí, že dělat do něčeho, co tu 40 let bylo zakázané a člověk začíná od nuly, tak že to nepůjde na 100%. To se to sysifovcům machuje, když dělají do mat-fyz, která tu má tisíciletou tradici. Ale mat-fyz vám těžko poradí, když vám zemře matka a druhý den s vámi chce hovořit; max. vás doporučí k psychiatrovi pro prášky.
Platí co jsem řekl: Jsou to srabi, protože si netroufnou rozklíčovat skutečně vážné pavěděcké podvody, a ještě haní lidi, kteří se často jen snaží něco vydumat na neobdělaném poli duchovna.
Jinak Alue nebyla práce Sysifa. Ti to dostali už předžvýkané od Osud.biz, pouze to převzali, a teď s tím machrují, jak zase vyhmááátli někoho bez titulu, kdo udělal chybu.
V medicíne je spousta věcí, které byly lékaři silně doporučované, a pak se ukázalo, že to byl přehmat a že správně to bylo téměř opačně.
Jako příklad např. jeden známý český lékař, který roky silně vedl boj za to, aby ženy kojily co nejméně a co nejdříve přešly na vnější umělou stravu. A není to tak dávno.
Dnes se potvrdilo, že pravda je opak (a je to ostatně logické), že kojenecké mléko obsahuje látky, které nejlépe stimulují imunitní systém kojence než cokoli jiného.
Myslíte by, že by snad Sysifos na někoho takového upozornil? Ne, je to MUDr., vše se tiše přemlčí, a jede se dál.
Ty desetisíce dětí, co je matky ze strachu o jejich zdravý vývoj po pár týdnech života odstavily od přirozené výživy a začli je cpát po pár týdnech života sunarem apod., a teď mají problémy se slabou imunitou, ty ať si nakašlou, že? Stane se...
A to už nemluvím o těch vědcích , co vědomě vyvíjejí a prodávají léky, ačkoli ví, že existují mnohem lepší léky (ale nepatentovatelné) nebo že jejich léky jsou záměrně navrženy tak, aby pouze léčily, nikoliv uzdravovali.
http://www.vitalia.cz/clanky/zavislost-na-nosnich-kapkach/
A takových případů je známo hodně. Kolik jste jich slyšeli od Sysifa, he? Nic, oni přece nemůžou rejt do kolegů vědců, oni musí honit Aluu či Dragomireckého ?
Tím nehájím Aluu, dávat se 100% přesvědčivostí rady o tlemení do Slunce bez přípravy je nebezpečné.
Ale když by Alue byla nějaký vědec, který by tajením ekonomicky nevýhodných léků zabil miliony lidí, tak by mus Sysifos problémy nedělal.
[1174]: Překroutit a např. z desítek, stovek stránek textu, z desítek minut přednášky nebo videa.. vytrhnout jedno, dvě souvětí, a pak hlavně doplnit vlastní komentář, svůj výklad, názor.., dodat publicitu, pozvat novináře, televizi, dát to zároveň na internet.. je stále snadnější a rychlejší.. Vysílání jsem včera viděla z části, vzkaz od Alue jsem vyslechla celý....
[1173]: Tedy přesně podobnou odpověď jsem čekal.
Vezmeme-li to popořadě:
Regresní terapie by byla v pohodě, kdyby do toho nezatahovala "minulé životy", což je pojem nejméně sporný, spíše nedokázaný (a že Vy jste prožil x životů není argument, pokud nejste s to ho fakty dokázat). Protože je stav věcí zatím takový, logika říká, že je taková věc pouze matením.
Léčba sluncem je velice zábavný způsob, jak si lidé, pardon velké množství lidí, ničí zrak. Pokud to chápu, tok fotonů by měl nějakým způsobem pronikat do mozku. Což by se možná dělo, kdyby nervy a receptory byly světlovody, což bohužel nejsou, tudíž excitovaný foton předá svou hybnost receptoru, tím ho zahřeje a při velké intenzitě záření pravděpodobně poškodí. (fleky před očima až po tma před očima)
Esoterika sama o sobě je velice zajímavé téma - lidé racionální by s ní neměli jediný problém, kdyby byla dokázána. Mé oblíbené tvrzení je, že kdyby mi (omlouvám se za ten výraz) "z prdele vylétl meloun", tak tomu po patřičných měřeních uvěřím a začnu se pídit po tom, proč. Avšak jakýkoliv esoterik mne místo argumentů a fakt zasype nadávkami do "materialistů" apod.
Mat-fyz... Nejspíš tím máte na mysli matematiku a fyziku, ne instituci, má opravdu více jak tisíciletou tradici, protože funguje přesně na to, na co má. A to není konejšit lidi po ztrátě matky, ale dávat do souvislostí a vysvětlovat jevy reálného světa. Na psychické problémy je tu opravdu psychiatr, který nejen předepíše léky, ale, když je dobrý, pomůže i prostou konverzací.
[1174]:
Pokud jsem si všiml, tak hodně laureátů i oceněných mají akademické tituly, tudíž narážku na machrování a další argumenty opírající se o titul jsem nepochopil.
Co se pochybení lékařské studie - stejně jako esoterika, je i moderní medicína relativně mladý obor, tudíž pochybení jsou běžná, avšak je v ní méně místa na pochybení skrze přísnou vědeckou metodu, kterou bohužel někteří obchází např. manipulací s daty. Sysifos nejspíše nebude mít čas, pitvat se v metodách a odhalovat každou nepřesnost, pouze do očí bijící nedomyšlenosti. Mimochodem, předpokládám, že zmíněný MUDr. si své poté v akademické obci vytrpěl a pokud opravdu nedodržel metodu, byl posléze i velmi přísně potrestán.
Co ty desetisíce (?) dětí... A co ty jiné neznámé počty dětí, které byli, díky jejich rodičům, kteří neuznávají "materialistickou kulturu", nenapravitelně poškozené buď psychicky (např. nemožnost se adaptovat) nebo fyzicky (např. nemoci, které lékař vyléčí za pár dní, ale bylinkář prohloubí a učiní nenapravitelné škody)? Ty ale přeci neexistují, že?
[1173]: [1174]:
Suma sumárum můžeme se tady předhánět jak chceme, ale ověřená data jsou to jediné, co by mělo být bráno v potaz.
Sysifos funguje na základě lehce odborných posudků na práce osob, která jim byla zaslána. Ať už jimi či jinými. Jejich cíl je, aby veřejnost začala kriticky uvažovat, nikoliv pranýřovat nějaké Alue nebo Mašky či jak se jmenují.
Což opravdu pochopí každý s IQ nad 100.
Je dost případů (a vědci zaevidovaných), kdy byl člověk schopen rozpomenout si na minulý život a byl schopen plyně mluvit jazykem, kterým se již několik století nemluví. Detailní vzpomínky bylo možné ověřit v historickcýh pramenech (kronikách) či návštěvou popisovaných (samozřejmě se shodovaly. A bylo možné dokázat, že člověk ta místa dříve nenavštívil, neznal je, nestudoval jejich historii, ani se neučil ten jazyk, kterým se stovky let nemluví. A nebyl to jeden případ, takových případů je známo velmi mnoho.
Ale pro materialitickou vědu není důkaz nic. Věda se nechová čistě vědecky (nezaujatě), neboť vědecké důkazy selektuje (nepohodlné přehlíží).
Sorry, já měl na mysli léčbu očí sluncem, kde se nehraje na nějaké fotony jdoucí do mozku. Já měl na mysli jen relativně krátkodobé koukání do Slunce. Nebezpečné to není, protože pravidla jsou nastavena tak, že žádná část oka nedostane takovou dávku záření, která by způsobila poškození. Kouká se jen v období blízko východu/západu slunce, kouká se tak, že se oko nebo hlava pohybuje (tedy slunce nepálí do jednoho místa na sítnici) a kouká se jen pár vteřin (zezačátku), později i déle. Ono to není třeba přehánět, jde tam spíše o každodennost a sebeuvědomění při tom. Navíc to byla spíše jen doplňková metoda k jiným podobným metodám; když ji bude provádět běžný člověk, co pak bude v práci zírat 8 hodin do monitoru, tak to bude nejspíš zbytečné.
Jinak jsou lidé, co dokáží opakovaně desítky minut civět do Slunce, ačkoli podle materialistů by jim to mělo vypálit různé části oka.
Při troše snahy bys mohl takové lidi vypátrat i v ČR a mrknout se na to osobně. Ale jednak "nebudeš chtít", jednak ti lidé obyvkle nemají žádnou potřebu někoho přesvědčovat, nebo se i budou baát, že by je vědci chtěli invazivně zkoumat, proč jim slunce nevypálilo oči. A ti lidé vědí, že někteří (ne všichni) vědci, kteří stojí tváří v tvář nečemu, co je v rozporu s tím, co celý život studovali, jsou schopni neočekávaných činů.
Nevím, co by tě přesvědčilo o esoterice. Telefonát od člověka, který tě v životě neviděl a přesto ti po telefonu bez přemýšlení přesně popíše tvůj zdravotní stav či dokonce přesné události ze života?
Ale nikoho přesvědčovat nebudu a ty o to ani nestojíš. Zkontaktuj si několik desítek esoteriků, určitě se najde jeden, co ti podá důkaz nevysvětlitelný materiální vědou.
Navíc v současné esoterice je jen malá část lidí s dobrými úmysly a dostatečnými znalostmi. Proto ani už nikoho netahám do esoteriky, pokud to tam dotyčného vyloženě neláká samého (a i tehdy jsem opatrný).
Zmíněný MUDr nebyl ani potrestán ani si neprožil profesní peklo. Prostě postupně změnil názor, potichu přestal prezentovat dřívější a začal prezentovat nový.
Je to podobné jako když někdo měl za komunismu vysoký post např. v armádě a dnes je tam zase nebo na jiném vysokém postu. Max. občas někdo na to upozorní, ale jinak se jede dál...
Doktoři se vzájemně "poplácávají po zádech" a obecně spíše drží při sobě a pacienti se po letech nebudou ozývat (pokud se vůbec o tom dozví, že něco dělali špatně, ono je to příčinně obtížně dohledatelné, protože autoimunitní nemoci v 15+ letech si nikdo do souvislosti s poporodními událostmi jen tak nikdo dávat nebude, pokud se tím vyloženě nezabývá).
Souhlasím s tím, že různé esoterické spolky a ideologie také měli na svědomí hodně obětí.
[1178]: "Sysifos funguje na základě lehce odborných posudků na práce osob, která jim byla zaslána. Ať už jimi či jinými. Jejich cíl je, aby veřejnost začala kriticky uvažovat."
Pokud je to tak, tak je to OK. Mě jen vadilo, že se sysifos vydával jako za něco mnohem významnějšího, přitom je to jen spolek, který vyhodnotí pár jednoduchých kauz a jednou za rok si udělá show.
Naštěstí většina lidí už si všimla, že hodnocení sysifa jsou velmi zjednodušená a ne vždy spravedlivá vůči dotyčným.
Sysifos již naštěstí ztratil svoji schopnost vystupovat jako autorita ohledně vydávání verdiktů věda/pavěda, už jej bere hodně vážně jen málo lidí (tedy z inteligentnějších lidí schopných samostatně uvažovat, nepočítám ty, co se z 95% nepokrytě řídí tím, co se řekne v TV).
Nejak te hryze svedomi,coto alujo?
Tak co si o tomhle myslíte?
http://www.osud.cz/o-deni-kolem-osudcz-nyni-co-tomu-predchazelo-dulezite-upozorneni
Co si o tom myslím? Nic. Článek o ničem.
Kdyby to psal věrohodný člověk, byl by to vysvětlující příběh.
Vzhledem k tomu, že to píše asi podvodník (tedy pokud je pravda, že prodává nerez karty jako karty z UFO kovu),
tak nelze z textu určit, co z toho je pravda a co je jen jemná manipulace za účelem získání si čtenářů na svou stranu.
[1183]:
Víte, pozoruhodné na tom všem je to, že dotyční se k dříve napsaným skutečnostem nikdy nevyjádřili ani slovem, nereagovali na ně (UFO karty, pohrůžky smrti u zasvěcení, Alue k poškození zdraví druhých lidí). Už proto jsou pro mě naprosto nedůvěryhodní.
Co sr týče toho článku: Možná se jedná o manipulaci, jak tady píše nejmenovaný nahoře nebo se to opravdu stalo. Kdo ví. Jak to máme vědět? Dotyční nedodali žádné informace.
Je potřeba si jenom pamatovat, že lidé, kteří manipulují v jedné oblasti (duchovní), to budou dělat i v jiné oblasti.
Závěrem: Oni nejsou schopni diskutovat věcně, ale jen dehonestovat názory druhé strany, očerňovat oponenty. Mně je jasné proč: kdyby měli diskutovat věcně, skutečně prokázat svoje teorie, rozsype se jim to jako domek z karet.
Rozsype se jim to jako domek z karet. ![]()
Alue na blogu propaguje další nebezpečnou osobu. Jasmuheen prý byla stíhána za to, že někteří její přívrženci umřeli, když se snažili dodržovat její rady a ona sama se po pár dnech při pokusu, jak dlouho vydrží bez jídla, zhroutila. Takovým šarlatánům nevěřím ani slovo (asi je hloupé to všechno řešit tady, ale na svém blogu by mi komentář nezveřejnila tak bohužel).
Informace unikají maškuv diskutér ingvlk je taky eso. http://osud.biz/06-04-2012/1060/laska-k-bliznimu-v-podani-ing-hyeny-%E2%80%A6 ![]()
CO tě nezabije napoprvé, to se tě pokusí zabít napodruhé. Takže to preventivně zabij ty sám, ať máš klid. A nejlépe tím, že jim jejich energii
vrátíš, což nikdo nezjistí. A je to velice účinné. takže směle do toho a půl je hotovo!!!
Gaaba
220 bodů
Tohle zní jako prokletí... nechcete ro vzít zpátky?
06.4.2012 8:09
ingvlk
920 bodů
Možná to zní jako prokletí, ale je to rozsudek a vzít zpátky to mohou postižení absolutní nápravou svých skutků, já to nijak nikam brát nemohu.
Další článek
Některé současné i budoucí technické potíže na servru. Dne: 06.02.11 03:05
Vážení čtenáři,i na internetu stoupá v poslední době agrese a také počet stupenců facebookové skupiny Ilumináti (již jsem o nich psal), kteří se
snaží všemožně uškodit na internetu OSUDu, prudce roste.
ingvlk
920 bodů
Já bych asi "požádal o boží ochranu".
S tím, že kdo mně a jiným dobrým lidem bude škodit, aby se obohatil, nebo získal jinou výhodu, či nám pouze škodil, aby dostal takový trest, před
tím, než začne škodit, aby nebyl schopen začít škodit a následně aby byl léčen, za "odměnu", chemoterapií s konečným řešením - smrt.
Docela dobrý nápad, trochu se pomodlit a vyslovit toto svoje přání na svoji ochranu a ochranu lidí čtoucích osud.
Popřípadě by tam šlo zařadit něco o dětech "škodiče". Aby poznal bolševicko orientální mazanost a mstivost sám na sobě a svých dětech.
Jo postihnout jejich děti, aby viděli sami co dělají. No a pak postihnout je samotné. Aby si užili hrůzu předem. ![]()
[1188]: Odkaz nefunguje, ale dá se na stránku dostat přes www.osud.biz
Pod článkem je diskuse, kopíruji výtah z ní:
Jaj veď to je ingvlk, čo vám ešte pri spustení želal rakovinu.
Videl som to na osude.
Odvtedy prešli asi dva roky a nikto nič.
Možno on. Energia sa vráti.
Ochrana před energetickými útoky viz web Alue:
http://karolinaloskotova.blog.cz/0908/v-jak-pracovat-s-energiemi-vyuziti-na-vlastni-obranu-1
[1187]:
Jasmuheen bude téměř jistě podvodnice. Tato nalíčená, nablýskaná, odbarvená, pečlivě oděná v lesklých oblečcích lady je všechno možné, jen ne jogínka. Ty její řeči jsou stejně nablýskané a nesrozumitelné: o těch duševních monádách a jednotách. Ano, v Austrálii umřeli lidé, když následovali její cestu. Hladem. Ona se od toho pochopitelně distancovala. Nedělali to prý správně. Nepřipomíná vám to něco?
Jsou to sebedestruktivní metody, ale tady ve Střední Evropě z nějakého důvodu lidé na to sedají jako vosy na med.
[1189]:
Ten člověk má zřejmě pocit, že je tak duchovně vyspělý a tak daleko, že může soudit jiné, vynášet duchovní rozsudky a ty budou dokonce realizovány.
Říká se tomu duchovní pýcha, inflace ega, ztotožnění se s bohem, pocit samovládce...kam ten člověk zabloudil?
Jak pravil mystik Květoslav Minařík, přijde den, kdy Strážce prahu mu rychle a bez otálení věnuje po zásluze, co si zaslouží. Minařík věděl, o čem mluvil, užil si různých zkoušek dost.
Bohužel vidím analogii v tom, že jako se sem vozí ze západu nekvalitní jídlo, které by zápaďané nesnědli (ovoce zelenina atp.), stejně tak se sem vozí, musím to říct, "sračkoidní duchovní nauky", před kterými lidé ze západu byli již dávno varováni a kterými si již dávno prošli.
Tady se to potom prezentuje jako bůhvíco. Před veřejností propadlí guruové vycítili příležitost a ženou se do střední Evropy, kde najdou ještě dostatek neinformovaných naivních duší.
Na BBC je článek z roku 2000, který již před drahnou dobou varoval před Jasmuheen.
Varování BBC před Jasmuheen,třináct let staré.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/454313.stm
Tady si teď všichni "sedají na zadek" před jejími knihami.
Shlédl jsem naživo KL v tom jejím videjku a to snad ani nepotřebuje komentář.
http://vimeo.com/39822168
Někdy stačí někoho vidět naživo pár minut. Snížená inteligence snad není hřích...ale obludná sebestřednost ano. Ježiš, jak ta se ráda předvádí, přehrává, graduje, dělá dramatické zámlky, pomlky, umělý chichot, významné pohledy...neměla by jít radši na oblastní divadlo? To z toho úplně kape. Jak si užívá, že může poučovat a tepat Grygara, "ale pane doktore, to snad ne..!" (dramatický výraz).
Tváří se, že vychází z nějakých vědeckých zdrojů a citací. Ta slečna absolutně neví, o čem mluví.
Vždyť donedávna netušila, co to je uvádění zdrojů a citací, dokud jí na to někdo ze čtenářů neupozornil. Teď si na to bude hrát, jak je důsledná a materiálově zasobená.
Místo kloudných proti-argumentů, které měla dodat, se chytá nesmyslů, jako že jí Sisyfos neoslovuje slečno, ale paní..tohle je argumentace?
Myslím, že na toto Sisyfos reagovat nebude, mají jiné, podstatnější věci na práci.
[1195]: Aluščino video uvedené teprve včera sleduju dnes na etapy(časově náročné), moje první dojmy se od tvých zatím lehce liší:) Potíže mám maličko s jejím akcentem, tahá mě místy za uši:)a se smíšeným dojmem ze způsobu řeči, což je mimo téma.
Pro Alušku: televizní pozdně večerní pořady Jiřího Grygara o vesmíru si pamatuju matně, byly pro mne nádherné, pí Noskové a J.G. odpusť, děkuju.
Přeju klidné, jarní dny
[1196]: Iv, já vím, že jsi velký fanoušek Alušky. Víte, vy všichni její příznivci vynikáte tím, že téměř nikdy neřeknete o ničem podstatném nic. To samé Alue v tom videu. Místo, aby se vyjádřila k té popisované kauze poškození zdraví, tak to odmávne s tím, že to byla destruktivní reklama, a že už to s tou dívkou vyřešila. Jak to vyřešila? Co vyřešila? Nenašel jsem o tom nikde ani zmínku.Tu hlavní podstatnou věc, které se ta měla věnovat, odbyla jednou větou. Místo toho tam vykládá, že jí nemají říkat Aluško nebo paní. To je naprosto geniální způsob, jak se věnovat podružnostem a podstatné věci neřešit (nebo přímo nevidět?).
To samé tvůj příspěvek. Co jsi vlastně chtěla říct? Nenašel jsem v tom žádný názor. Jaký máš vlastně názor na ten obsah řečeného? Místo toho povídáš cosi o akcentu a hezkých pořadech pana Grygara.
Tak jsem zkoukla Alue video a musím říct, že se mi líbilo.
Ano jsou nějaké věci, které mi na Alue vadí, ale co si budeme povídat, kdo je z nás dokonalý a bez chyby?
Líbí se mi, že se Alue k tomuto problému postavila čelem a nebála se projevit svůj názor na kameru. Takovou odvahu každý nemá a za to má můj respekt. ![]()
Ty pořady "Okna vesmíru dokořán" byl tehdy skutečně velmi dobrý.
Ale to bylo za socialismu, kdy tu nebyla informační konkurence.
Po revoluci se hodně změnilo, a p. Grygar taky...
Chudák Alue, evidentně si už dlouho myslí, že by za své poznatky a odhalení měla dostat Nobelovku, minimálně má určitě víc vědomostí než pan Grygar, ačkoliv ani nedokončila střední školu a místo toho dostává balvany od zlých sysifovců :(
Komentáře jsou uzavřeny.













[1095]: No nevím, z toho, jak se to ve světě vyvíjí, mám dojem, že nějakého takového ekonomickéhé kolapsu se klidně můžeme brzy dožít... ať už v důsledku erupcí (ty opravdu mají být podle astronomů silnější než dříve v tomhle a následujících letech a je to pravda i s vyřazením elektřiny, jak už se v minulosti stalo) anebo něčeho jiného... (Ne, nejsem čtenář Osudu.cz).