Komentáře

Zobrazit vše (1374)
Zobrazit starší komentáře

1201 Mirko Mirko | 7. dubna 2012 v 14:58

[1200]: Ano, také jen čekám, kdy se nafoukne a praskne. Pobavilo mně, jak se to v ní pralo. Konečně dostala cenu (a  ona si myslí, že na ni má nesporně nárok), jenomže to bohužel byla anticena.
Tahle zneuznanost a touha po slávě,uznání to má společné s JMM.
Myslím, že bychom měli vymyslet nějakou esoterickou Nobelovku a předat ji. Jestli už teda není pozdě. No, nikdy není pozdě ;-)  
V Čechách je dost nohsledů, kteří za holkou s takhle přifouknutým sebevědomím vždycky půjdou. Přeji šťasnou cestu!

Baví mě, jak brojí proti vědcům, ale pak vytáhne vědecký důkaz, že v 7 letech jí naměřili vysoké IQ. Milá dívko, tak si to ujasni, bud s těmi vědci nechceš mít nic společného nebo nepoužívej jako argument výsledky jejich měření. A propos IQ testy dětí do 7 let jsou velmi "měkké", mají vstřícné normy. To, že dítěti něco naměří v 7mi letech, neznamená, že to tam bude i v dospělosti.
Jinak s tím vitamínem D: Alue tvrdila, že díváním do slunce člověk získává vitamíny. To je hloupost. Vitamín D se v těle syntetizuje kůží. Měla by si alespoň po sobě přečíst, co to vlastně napsala, než se začne rozčilovat. To by ji naučili ve škole, jenomže tu  bohužel nedochodila.

1202 Iv Iv | 7. dubna 2012 v 18:12

[1197]: aha.. Tak ještě jeden pokus  vyjádřit se: tvůj expresivní dojem z videa Alue" Ježiš, jak ta se ráda předvádí, přehrává, graduje, dělá dramatické zámlky, pomlky, umělý chichot, významné pohledy...neměla by jít radši na oblastní divadlo? To z toho úplně kape. Jak si užívá, že může poučovat a tepat Grygara" a můj(mnohem méně vyhraněný) se od sebe liší, to je celé.. Nic víc nic míň. Jinak jakékoliv fanouškovství jde mimo mne:) A za nadbytečnou připomínku Grygarova pořadu Okna vesmíru dokořán se omlouvám, pokud s tím máš problém

1203 Ma.Ch. Ma.Ch. | 7. dubna 2012 v 23:22

[1195]: vidieť Alue bol pre mňa príšerný zážitok! Spomenul som si na porekadlo mojej mamičky... "vieš, kurvy a dobré herečky sa vždy dobre vydajú" Netvrdím že ona je to prvé ale to druhé určite. O_O

1204 Ma.Ch. Ma.Ch. | 7. dubna 2012 v 23:27

Mohla aspoň tú plachtu čo za ňu zavesili vyžehliť. :-D Asi nie je čas pri toľkej "vedeckej" tvorbe. 8-)

1205 k k | 8. dubna 2012 v 7:40

hele koukala jsem na video a ta holka je fakt duševně chorá a nebezpečná....tomu se snad říká porucha osobnosti
takových manipulátorů je na netu spousta, viz např. podvodnice Keischa littlegrandmother apod.Může jí být někomu líto, že je jakoby zmanipulovaná někým jiným. Na druhou stranu je to dospělá ženská, plnoletá a naprosto bez náhledu. co ta holčina s poškozeným zrakem, už se nikomu z vás neozvala? já vím, že když takhle jeden známý buddhistický psychoterapeut zneužil svoje studenty, sebrali se všechny dokumenty a udělala se informační stránka nebo něco takového....s jasnými fakty. Jako prevence pro ostatní....

1206 Helča Helča | 8. dubna 2012 v 9:04

Ahoj, jsem tu po delší odmlce, ale tohle nedá nereagovat. Shlédla jsem obě videa, jak od Karolíny, tak udílení cen. Začnu tím druhým. Udílení cen a lidé, které jsem okolo toho viděla, tedy mezi námi také nejsou dvakrát v pořádku. S předáním ceny naprosto souhlasím, ale ty "opičky" okolo nebyly třeba. Stačí už ten fakt na co cena poukazuje. Někomu to možná přijde zábavné mě ne. Co se týká videa Karolíny. Musím říct, že je vyloženě, jak se říká "na facku". Tohle je projev pubescenta. Dobrá herečka to rozhodně není, tu by vyhodili i z reklamy. Velice nepříjemný projev. Sama poukazuje na IQ měřené v 7 letech. Co to má být? Měla by se jít změřit dnes, ono to většinou nemá vzestupnou tendenci a IQ 127 v sedmi letech není výjimka. Je pravdou, že co se týká léčby hlívou ústřičnou, tak to opravdu hanět nemuseli a měli si o tom něco zjistit. každopádně i když jsou některé věci na jejím blogu správně, jsou podávány špatnou formou. Karolína je vyloženě "nemocná", opakuje naučené fráze z jedné nejmenované stránky. Vyvrací, že by byla "čímsi", ale velmi systematicky a dlouhodobě na této image pracuje. Což je také na videu vidět...tohle "česká Anastazie" rozhodně není a úplně mě osobně irituje, když se nad tím ještě tetelí. Podle tedy jejích rad ohledně rysů obličeje, si můžeme ji přímo prohlédnout. Například má jednu dírku větší než druhou - můžete si sami přečíst na jejím blogu co to znamená a to sedí. Po tomto videu je vidět, že vysokou inteligencí rozhodně neoplívá. Pro člověka, který ví, není třeba natáčet takto zoufalá videa a prezentovat se takovýmto způsobem, není to třeba. není třeba takto vehementně přesvědčovat lidi. Pokud ovšem za tím není něco jiného, třeba ztráta příznivců a budoucí obživa, že? Na všem se najde trocha pravdy, ale nejzrůdnější je vzít pravdu zabalit ji do hávu a manipulace a pak ji pomalu začít prodávat, vždy se mohu obhájit, ale já měl/měla pravdu. Co se týká její poradny. Tak co má být to, že ona nemusí nikomu radit? To aby byla v této roli, je letitá práce na svém blogu, kde si poradnu založila. Pokud si založím poradnu, tak asi radit chci. Vážená Loskotová neurážíte, tak trochu ty vaše tisíce lidí kterým jste "pomohla"? Labilním jedincům tyto rady opravdu mohou pomoci a sekta kvete. Závěrem: Takhle chovající se člověk (grimasy, posunky, nadřazené chování - které si plete se sebevědomím, apod.) rozhodně nemá na to, aby komukoli radil. Takhle chovající se člověk, který díky špatnému vysvětlení metody (pokud chci něco aplikovat a ukazovat druhým, chce to naprosto přesné postupy dámo) je silně nebezpečný. Ano její ego se opravdu rozpíná a to právě dle vysvětlení co ego je. Proč se ohání jakýmisi papíry i IQ. Ona jede ve svém světe, kde je mistr světa amoleta a občas ukáže to, že si prošla tragédií (a kdo si tragédií neprošel? kolik je lidí na celé zemi, kteří denně svádějí boj o život? a ona tady fňuká? rozhodně to nesvědčí o vyrovnanosti s minulostí. Měla by toho psychologa navštívit a zároveň se změřit, jak je na tom teď...), velmi dobře sestavený profil, který rozhodně funguje a zabírá, to se jí musí nechat. Chvilku ukážeme bububu, pak jaká zranitelnost - metoda cukru a biče. Tohle video je rozhodně varování - pozor na zavádění v něm typu: tohle je jen pro moudré a chytré..... Je to odstrašující případ, jak může člověk dopadnout a ještě si o sobě myslet, že je úspěšný. Karolíno, tohle není úspěch, také si pleteš pojmy...

1207 Iv Iv | 8. dubna 2012 v 9:13

[1205]: ahoj k: vítej v diskusi:) pro tvou snadnější orientaci..Ta "holčina s poškozeným zrakem" se coby Elave zapojila do komentářů tady vícekrát- viz únor a příspěvky č. 484 až 593. Napsala jich sem hodně, téma se totiž výrazně rozšířilo.

Jinak "obdivuju" tvou jasnozřivost, např. pokud jde o videa littlegrandmother, delší téma:) A ty v ní podvodnici vidíš proč? Odpověď klidně vynech

1208 Mirko Mirko | 8. dubna 2012 v 10:24

[1203]:
Histrionská osobnost
Pojem histrionský je odvozen od slova histrion, což byl starověký herec či kejklíř. Pro tuto poruchu je typická snaha upoutat na sebe pozornost a být v jejím středu, což je pravděpodobně kompenzační mechanismus problému s vlastním sebehodnocením a přesvědčením o sobě. To je ve skutečnosti nízké (nejsem nic), což nemusí být uvědomované. Kompenzace je dosahováno dramatizací, exhibicionismem, koketérií, širokým rozsahem afektů a emocí, které bývají přehnaně a barvitě vyjádřeny, přestože situace tomu zdaleka neodpovídá. Rychle pak odeznívají k překvapení publika. Obličej je zalit slzami, oči jsou ještě zrudlé zoufalým pláčem, přitom pohled v nich již signalizuje testování situace, očekávání nového a po smutku v něm velmi záhy není ani stopa. V rozhovoru tito lidé používají květnatých přívlastků, slovních spojení a barvitých gest, nejsou však schopni vnímat detaily a jít k jádru věci.

Narcistická osobnost
Tato porucha je charakterizovaná grandiozitou (velikášstvím), pocitem jedinečnosti, chyběním empatie, potřebou obdivu, sebeláskou a neschopností akceptovat druhé lidi jako sobě rovné. Neunesou kritiku, pohotově obviňují druhé, v konfrontačních situacích jsou arogantní a své soky či oponenty se snaží devalvovat a znemožnit. Na okolí mívají přemrštěné požadavky a očekávají od něj přednostní zacházení. Pro dosažení obdivu jsou schopni udělat cokoli, v tomto bývají odvážní a často i úspěšní. Nezřídka jim v tomto pomáhá talent, inteligence a dobrý vzhled, kterými jsou dle některých pozorování často obdařeni a které rozvoj poruchy dále posilují. Dosáhnou-li úspěchu, je jejich grandiozita úspěšně přiživována, tehdy mohou zažívat i uspokojení nad sebou samým. Jinak je tomu, pokud tohoto uspokojení nedosáhnou (úspěch ho zaručit zdaleka nemusí), nebo pokud jsou konfrontováni s realitou. Tehdy může dojít k tzv. narcistickému zranění, které se projeví zhroucením, pocity prázdnoty, excesy, někdy i sebevražednými tendencemi.  Nejsou schopni opravdového rovnocenného přátelství, jsou-li úspěšní, mívají obdivovatele a nohsledy. Jsou také schopni akceptovat úspěšné lidi s podobnými rysy, tento stav by se snad dal s nadsázkou nazvat jakousi projektivní sounáležitostí či příměřím.  

http://www.stopstigmapsychiatrie.cz/poruchy-osobnosti/poruchy.html

1209 Iv Iv | 8. dubna 2012 v 11:30

[1208]: Mirko, přijmi mou omluvu: ale tvůj komentář dnes prošel mimo mne, o čem jsi ve skutečnosti psal? Jinak- tvé komentáře vnímám jako kvalitní v této podivné a vleklé diskusi už dlouho, pár měsíců určitě:) Kdo jsi ty, mě zajímá víc, než kdo je Alue, tu už zhruba znám..:)) Osobní video asi vypustíš? Chápu a hezké svátky..

1210 Mirko Mirko | 8. dubna 2012 v 11:53

[1209]: Víš co, unavuješ mě. Píšeš nesrozumitelně, používáš ironii, dvojsmysly a vždycky to ještě nakonec převrátíš do nějakého rádoby pěkného nebo veselého přání nebo neguješ svou žádost tím, že napíšeš: odpověď klidně vynech. Nebaví mě to. Sorry, jsi manipulant/ka nebo se tak jevíš.
Nehodlám se tady navíc pouštět do "flamu".
Nebudu na tebe reagovat a můj příspěvek vůči tobě ber, laskavě, za prošlou záležitost.

1211 Iv Iv | 8. dubna 2012 v 14:02

[1210]: jasné.. I pro mne je jakási "flame war" to poslední, o co bych stála

1212 Ma.Ch. Ma.Ch. | 8. dubna 2012 v 14:25

http://www.youtube.com/watch?v=E3QbRKTsvZ0

Toto video je neuvedené video. Zobrazit je mohou pouze uživatelé, kteří na něj mají odkaz.
Výroční ceny Sisyfos 2011 - předání balvanu Alue K. Loskotové 8-)

1213 Rytíř z rodu Krollů Rytíř z rodu Krollů | 8. dubna 2012 v 15:32

Když jsem viděl to Aluščino video, tak se mě úplně otočil žaludek a udělalo se mi zle. Úplně mě dostalo to, že si dělala srandu z Grygarova zdravotního stavu. :-!

1214 Zoro Zoro | 8. dubna 2012 v 15:57

Bude jí sice 20, ale úroveň vyjadřování a pubertální chování přesně odpovídá věku kolem 14. Tam asi aluška stagnovala ve vývoji. Video je plné lží a překrucování, jak jinak, má dobrou školu v tandemu Mašek+Koukal. Zajímavé je ovšem tvrzení o mozku Jožo Ráže, to mi donutilo něco o tom vyhledat. Zhruba v minutě 13:30 hovoří lékař, který ho tehdy operoval http://www.ceskatelevize.cz/porady/1186000189-13-komnata/206562210800040-13-komnata-jozo-raze/ 8-O

1215 ktb ktb | 8. dubna 2012 v 16:49

[1214]: Vis ono je to tim,ze skutecna alue je nekdo kdo to pise a pak ta druha alue ktera se ukazuje na foto,video.Vim,ze to jsou osoby 2. :-D

1216 Ta2eR Ta2eR | E-mail | 8. dubna 2012 v 17:45

Ahoj anděli Alue...
...jsi kouzelná...
<3

1217 Mirko Mirko | 8. dubna 2012 v 19:20

Poutníci oslepli v naději, že uvidí Pannu Marii:

http://www.sme.sk/c/5137696/putnici-oslepli-v-nadeji-ze-uvidia-pannu-mariu.html

1218 Mirko Mirko | 8. dubna 2012 v 19:31

Takhle to vypadá, když se většina lidí snaží, aby zahlédlo ve slunci Pannu Marii (Knock,Irsko).
http://www.youtube.com/watch?v=nGJC1pM54EQ
Ti soudnější z nich (naprostá většina) si stíní oči rukou. Ještě někdo chce tvrdit, že přímý, nechráněný pohled do slunce je zcela přirozený?
Lidé si zničili zrak, i když zírali do slunce ráno. Existuje o tom filmový dokument s těmi aktéry.
Tady půjde ale asi o něco jiného, někteří lidé mají v sobě prostě běžící sebedestruktivní program a podvědomě selektují informace.

1219 Mariam Mariam | 8. dubna 2012 v 21:17

Lidicky, prosim vas, pokud si projdete Alusciny stranky a dovolite si pod nejakym clankem v diskuzi reagovat jinak nez ostatni, tak vas hodne rychle smaze. Uz toto,ze neni schopna prijmout jakoukoliv kritiku o necem vypovida.  Ja osobne si myslim,ze Aluska je jen nastrcena figurka, jen blazen si muze myslet, ze holcina ,ktera zacala ve trinacti ma tak neuveritelne zkusenosti a schopnosti, pokud by tak bylo, chovala by se jinak, uz ty jeji odpovedi na blogu ukazuji na jeji uroven.nekdo taky prede mnou napsal dve jmena, tak jen dodavam,ze si myslim totez, je ti dva jsou temi pravymi,kdo jeji web zasobuji ruznymi clanky a radami.

1220 Mirko Mirko | 8. dubna 2012 v 22:51

[1219]: S tím souhlasím, po shlédnutí videa jsem si uvědomil, že ona si vůbec nepamatuje, jaké konkrétní informace napsala, dokonce se tomu diví, z čeho je nařčena, neví přesně, co má na webu, není si toho vědomá. Z toho vyplývá, že ty články tam špendlí někdo jiný a na jejím místě by měl sedět nejspíše ten inženýr a obhajovat ty  zvrácené konstrukce, jako že foton obsahuje informace, které odblokovávají mozek, a že foton vyzářený ze slunce automaticky opravuje oko. Inženýr to ale neudělá, ten se bude schovávat do aleluja a pak bude psát články na osud.cz, jak se  nikoho a ničeho nebojí.

http://www.osud.cz/o-deni-kolem-osudcz-nyni-co-tomu-predchazelo-dulezite-upozorneni

1221 Guard Guard | 9. dubna 2012 v 11:52

Alue tvrdí, že se s poškozenou dívkou nějak dohodla. Je to pravda? Tuším, že tu taky diskutovala. Bylo by fajn, kdyby se ozvala.

1222 Mirko Mirko | 9. dubna 2012 v 15:22

Pane inženýre R.K. vylezte už konečně a přihlaste se jako spoluautor stránek Alue K.L. Není-li vís ještě víc.

Zajímavé počtení naleznete zde:

http://johanz.blog.cz/1201/alue-loskotova-2-spojeni-s-vesmirem

http://www.youtube.com/watch?v=qktbVWWlpMs&context=C4e817feADvjVQa1PpcFMcG8ik0ZXcfO6OuTn_vI60Fuc_Xy1LEGg=

http://www.youtube.com/watch?v=MjF3pRIT7wI&feature=related

Zajímavé jsou zejména komentáře.

1223 Mirko Mirko | 9. dubna 2012 v 15:28

"Setkání s blogem Aloe Loskotová(ani nevím proč mi ten pseudonym připomíná jeden francouzský kriminální seriál)ve mne zanechal dojem, že se na blogu podílí daleko více osob než jen jedna 19 letá holka, která prý nasála celoživotní moudro během několika roku.Je v něm vidět profesionální ruku dramaturgie a scénáře a to mi připadá vždy podezřelé.

Je to tak, jako kdyby se z malé slečny z ničeho nic vyklubal esoterický fenomén.

Opisy přímo z knih nejsou žádnou zvláštnosti, ale po přečtení několika příspěvku jsem začal pochybovat, že slečna má schopnosti o kterých píše.Každopádně jednu schopnost má zcela určitě ať již ona, nebo její poradci.Prodat cizí myšlenky, jako své vlastní.A O TO TADY PŘECE JDE."

http://johanz.blog.cz/1201/alue-loskotova-2-spojeni-s-vesmirem

Vážený pane inženýre, co kdybyste konečně vylezl z té ilegality a přihlásit se ke spoluautorství na tom blogu? Ona ta dívenka A.K.L., co jí dělá potíže přečíst nahlas cizí slovo z wikipedie (má to před sebou vytištěné  na papíře), těžko bude samostatná autorka webu. Myslím, že vás bude víc, asi ještě ta jedna paní z firmy, co o ní A.K.L. psala? Tak co kdybyste se na tom blogu představili..

1224 Jethro Jethro | 9. dubna 2012 v 18:48

Guard: Je to komentář č. 484

Cituji: "Ahoj lidi,

tak si tak pročítám diskuze a koukám, že se tu o mě psalo.

Chtěla bych se ještě vyjádřit k tématu dívání se do slunce. Tenkrát jsem
ještě slepě věřila všemu, co Alue publikovala. Byla pro mne jakýmsi vzorem,její
blog jsem četla hodně dlouho,říkala jsem si, že když přece komunikuje s anděli, může si u nich ověřit, jestli
to, či ono, co píše je správné. (Také jsem
se domnívala, že na to vše přišla sama nenapadlo mě, že to má od nějakého
muže se kterým žije) Omyl. Nakonec mě čekalo hořké probuzení, ale jsem
za něj ráda( i když má následky ), bůh ví, kam by to semnou až zašlo. Možná bych do noci seděla někde
venku a bedlivě sledovala oblohu ,,Jestli nás ti parchanti zase nesprejujou" a kdyby jo
,,Tak to těm parchantům pěkně ooctuju!"a brala
si liháč do tesca na čárkové kódy, kvůli ďábelskému číslu 666. Po tomle nabití si pusy,
jsem si uvědomila, že to co hledám není někde venku, nebo nedej bože u nějaké slečny,
která není o moc starší, ale je to ve mě.
Můžu říct, že už nikdy neudělám takovou blbost abych ohrozila/poškodila si své zdraví.

DoteĎ vzpomínám, jak jsem brečela zoufalstvím nad tím, co jsem to provedla a nechtělo se mi žít.
Jako bych se náhle probudila a začala používat zdravý kritický rozum a u něho už zůstala.

Alue mi v článku odepsala, že mám chlamýdie v oku, já reagovala, jestli neví o nějaké alternativní
léčbě a odpovědi se mi už nedostalo. Svědomí ji asi netrápí. Vím, že si za to můžu sama
neměla jsem tomu věřit, ale napsat mi takovou blbost o chlamýdiích, když to s tím
očividně nemá co dělat a pak se ani neobtěžovat odpovědět je docela ,,maso".

Byl pro mne docela šok, když jsem se dozvěděla, že žije s nějakým starším mužem, který
ji odvedl od nemocné matky a sourozenců a jak už tady bylo zmíněno ji říkal, že ji závidí,
či co. Také to, že nedokončila školu, co bude proboha dělat, když se s tím Reném něco stane?
Jinak mi je jí docela líto, proto co se stalo její mamince, moje máma měla rakovinu prsu
také, ale naštěstí je už vpořádku.

Nazávěr bych všem chtěla vzkázat ať používají celý mozek, dobře se učí/pracují a nenechají se
od nikoho zblbnout.

Děkuji za přečtení.

ps: Nic nemáme marné ;)."

1225 k k | 9. dubna 2012 v 18:59

Zde pro zájemce odkazy týkající se takové jedné šikovné manipulantky :)která s láskou k vesmíru předpovídá neuvěřitelné dramatické děje, z nichž se prakticky žádný nesplnil. krom toho lže jak když tiskne. Ale je možné, vlastně dost pravděpodobné, že tomu  co si vymyslí i sama věří. Na to aby si člověk udělal střízlivý úsudek nemusí být jasnozřivý. Ba naopak, stačí zdravý selský rozum a trochu pohledat na internetu. Ale takových guruů tu už bylo, vlastně nic nového pod sluncem

http://www.youtube.com/watch?v=qyolOPbu_go

http://www.youtube.com/watch?v=ZEAHNgpe7kY&feature=related

http://www.2012hoax.org/tribe-of-many-colors-or-tribe-of-many-dollars

1226 Jethro Jethro | 9. dubna 2012 v 19:18

Jinak vidím, že "svaté" trojici a jejich příznivcům dochází dech. Video, které natočila Aluška (s cizí pomocí?) mi připadá jako naprosto nepřiměřená reakce na recesistickou cenu. Tak jako každý rok i tento se šarlátáni i jejich "rektální hodnotiči", kteří by normálně o sobě nezavadili nosem, spojí a jsou zajedno toho názoru, že Sisyfos je zdrojem zla, brzdou pokroku, agenti-přisluhovači, sbírka estébáků, kryptokomunisti, že kdyby mohli, tak budou své oponenty vraždit jako ve středověku, často je však jasné, že tyto ad hominem pseudoargumenty, které i Karolína Loskotová zdatně prýští ve svém videu vůči Ing. Přibylové, Dr. Grygarovi či Věře Noskové. Karolína Loskotová také lže, když tvrdí, že tyto články nebyly nikdy staženy z internetu. Minimálně z mého archivu na SkyDrive (zájemci o link mi mohou napsat) jsem do souboru readme, k závěru února napsal, že tyto články byky smazané a pak se jako zázrakem znovu objevili na internetu. Prosím administrátory blogu, aby tuto skutečnost dokázali(už jsem Vám psal i e-mail). Co se týče různých výhružek o žalobách, které toto trio vypouští do světa, na základě faktů, které nelze ověřit, a které mohou být i pouhými výmysly, je to jak když zloděj křičí chyťte "zloděje". Ing. Vlkovi z jediného pravého Osudu™ děkuji za to, že mi "poslal" přání ať skončím já, redakce alternativního Osudu a další jejich názoroví oponenti na chemoterapii s rakovinou. Zajímalo by mě, co si o Vás myslí Vaši zákaznící z daňového poradenství pane Enžynýre? Nechci házet všechny absolventy ekonomie (že Ing. Koukale?)

Lukáš Dokoupil
Lukas.Dokoupil@hotmail.com

P.S: Udělení ceny Bioinstitutu považuji za naprosto adekvátní. Tato Olomoucká firma, se kterou mimojiné spolupracuje i naše univerzita na svých stránkách propaguje metodu zemědělství, která je založená na ezoterické nauce, která nemá racionální jádro. Výmluva, že se jedná o výzkum zda to funguje nebo ne, je zcestná, protože se dá snadno dokázat, že žádné takové zázračné astrální "energie" neexistují. Inu zkuste si sami na zahrádce vypěstovat s pomocí "kosmické energie" papriky, jablka nebo cokoliv jiného. To, že to nakonec vyroste je víceméně náhoda, že zrovna ty vaše kultivary nenapadli škůdci. O politice Bioinstitutu zaměřené vůči geneticky modifikovaným potravinám ani nemluvě, tato firma by se neměla nazývat výzkumnou, protože se spíše než s vědou se snaží jít tato firma na milost ekobiomódě, jejiž příznivci tvoří nemalou skupinu obyvatelstva EU.

1227 Jethro Jethro | 9. dubna 2012 v 19:21

Omlouvám se. Už mi to dnes nemyslí, takže doplním tyto věty, co jsem nedokončil.

...často je však jasné, že tyto ad hominem pseudoargumenty, které i Karolína Loskotová zdatně prýští ve svém videu vůči Ing. Přibylové, Dr. Grygarovi či Věře Noskové jsou pouhým přihříváním polívčičky svých vlastních problémů...

...Nechci házet všechny absolventy ekonomie (že Ing. Koukale?) do jednoho pytle.

1228 Jethro Jethro | 9. dubna 2012 v 19:24

Mirko: A na Julie Lescautovou, nejlepší pařížskou detektivku, mi nesahej.

1229 stydlín stydlín | 9. dubna 2012 v 21:55

funkčnost pěstování s využitím astrální energie je třeba dokázat, pokud to chce někdo tvrdit

pokud chce někdo tvrdit, že to nefunguje, musí to ale také dokázat několika nezávislými experimenty
jinak je to jen jeho osobní názor, nikoli důkaz

pusť si film o vodě, tam je taky o zahradničení pomocí energií
http://blip.tv/durino/episode-5049871

kdyby mohli, budou se grygar chovat jako inkvizice.
to že se tak nechovají, je proto, že nemohou.

nevyznáš se v lidské psychice, dáš jen na povrchní dojem,

myslíš si, že když se lidé tváří mile a rozumně, že se nebudou chovat jinak, pokud jim v tom nic nebude bránit a budou to považovat za "dobro"

kdyby grygar mohl, zavedl by tu cenzuru na cokoliv mimo materialismus horší než za komoušů

moderní dějiny 20. stol. jsou plné toho, kolik výzkumníků bylo jemně či úplně zlikvidováno, protože dosahovali výsledků či objevů, které se nehodily, které "nezapadaly".
vyšly o tom i knihy, název si nepamatuji, možná zločiny vědy ale fakt nevím

nedávno jsem tu dal odkaz na Slovenku, která po zbídačení chemoterapiemi a prožité klinické smrti utekla z nemocnice a vyléčila se zdravou stravou.
když odcházela, taky na ní doktoři řvali a posílali ji do blázince, že zdravá strava rakovinu nemůže vyléčit a že bez jejich pomoci a chemoterapie zemře.
paní se pomalu vyléčila a dnes žije 12. rokem bez rakoviny

ale tímto si nejspíš projde většina lidí, co se začně léčit alternativně
je docela běžné, že i když se člověk vyléčí z rakoviny svépomocí nebo pomocí léčitelů, že se nakonec ani neodváží říct svému lékaři, že se vyléčil alternativně.
raději mlčí a nechá lékaře v tom, že to bylo "spontánní vyléčení"

ale jsem toho názoru, že nadpoloviční většina léčitelů a esoteriků jsou podvodníci nebo podnikatelé zaměření na zisk bez významných výsledků

na druhou stranu nelze popřít energie apod. za všechny lidi jen tak, jako že já tomu nevěřím a já to neviděl, tak to neexistuje
někdo, kdo byl energiemi vyléčen nebo jimi může léčit, může mít jiný názor

1230 Jethro Jethro | 9. dubna 2012 v 23:04

"pokud chce někdo tvrdit, že to nefunguje, musí to ale také dokázat několika nezávislými experimenty
jinak je to jen jeho osobní názor, nikoli důkaz"

-- Čo vy si Kefalin predstavujete pod pojmom "několika nezávislými experimenty?"
Byl jsem zahrádkář několik let a pěstoval jsem zeleninu od typických ředkviček, mrkví a petržele až po geneticky modifikované kultivary paprik první filiální generace, lilky, cukíny a pod, takže mohu dát na svou zkušenost, protože jsem téměř výhradně používal kompost vyrobený z biologického odpadu (nať hořčice, posekaná tráva, apod). Z vlástní zkušenosti Ti mohu zaručit, že se nikdy neurodilo víc než 70 procent zeleniny, jindy méně, jindy ještě míň. Když na to padala všechna ta vesmírná astrální energie, tak proč vždycky ten zbytek zdechnul? Dá se statistický průzkum považovat za důkaz funkčnosti? Lze brát cca. 70 procentní úspěch provedený na velkém spektru zeleniny za několik let jako prokázání funkčnosti? Ne. Pokud se budu ptát na ulici lidí jesli jim pomohla homeopatie nebo ne a 100 procent mi odpoví, že ano, pořád to nebude důkazem funkčnosti homeopatie. Statistika se v rámci přírodních věd aplikuje na výsledky měřících přístrojů, protože průzkum veřejného mínění stylem "Pomohl Vám náš prací prášek?" je k ničemu, pokud nemám představu, co představuje účinnou složku toho pracího prášku. Jinými slovy prací prášek bude fungovat, pokud je v něm něco, co na vědecké bázi funguje. Asi nemá smysl tvrdit, že mi prádlo vyčistí vesmírné energie, pokud je používám dohromady s pracím práškem a pak se divit, že bez pracího prášku jsou ty "energie" bezmocné. Je to totiž něco, co z principu nelze vyvrátit ani prokázat a fakt, že něco funguje na prokazatelném principu je samo o sobě dostatečnou zárukou toho, že je nesmysl k tomu cokoli přidávat, pokud to nijak významně nedoplní nedostatky ohledně porozumění dané problematice. Asi jsem se k těm "vesmírným energiím" nemodlil dost a proto moje zelenina zčásti uhynula. Statistika má ve vědě svůj účel, ale pokud "britští vědci tvrdí", že sekání trávníku v neděli po desáté hodině ranní posiluje svaly a brání rakovině prostaty a na základě jednoduchých statistických vzorečků konkludují, že sekání trávy je lék proti rakovině aniž by se snažili najít účinnou látku, pak je to holý nesmysl. Průzkum veřejného mínění =/= vědecký výzkum.

"kdyby mohli, budou se grygar chovat jako inkvizice.
to že se tak nechovají, je proto, že nemohou."

A kdo jim to zakazuje, aby se tak nechovali? Zákony? A proč tedy máme zákony, když je zřejmě "nikdo" neporušuje? Proč se pan Grygar nechová více radikálněji, jako třeba islámští teroristé? Zřejmě protože může, ale přesto to nedělá, ne proto, že by byl zbabělec, ale protože to prostě nemá zapotřebí.

"nevyznáš se v lidské psychice, dáš jen na povrchní dojem, "

Vy ano? Umíte snad lidem číst myšlenky? Jste snad jasnovidec?

"kdyby grygar mohl, zavedl by tu cenzuru na cokoliv mimo materialismus horší než za komoušů "

Vy znáte Dr. Grygara osobně? Proč potom nejde do politiky, aby splnil "svůj cíl" dle vašeho tvrzení? A co si představujete pod pojmem materialismus? Konzumní společnost nebo materialismus tak jak je definován, tedy filosofie, co tvrdí, že svět se skládá pouze z hmoty? Dr. Grygar je křesťan. Zřejmě tedy potom dle definice materialismu nemůže být materialista.

"moderní dějiny 20. stol. jsou plné toho, kolik výzkumníků bylo jemně či úplně zlikvidováno, protože dosahovali výsledků či objevů, které se nehodily, které "nezapadaly"."

Jména? Jestli mluvíte o Nikolu Teslovi, pak máte pravdu, tam se ovšem jednalo o konkurenční boj a přiznejme si Thomas Edison spíš než vynálezce byl tvrdohlavý podnikatel, který nechtěl přijít o zisk.

"nedávno jsem tu dal odkaz na Slovenku, která po zbídačení chemoterapiemi a prožité klinické smrti utekla z nemocnice a vyléčila se zdravou stravou.
když odcházela, taky na ní doktoři řvali a posílali ji do blázince, že zdravá strava rakovinu nemůže vyléčit a že bez jejich pomoci a chemoterapie zemře. paní se pomalu vyléčila a dnes žije 12. rokem bez rakoviny."

Nevěřím Vám, ale sám jsem názoru, že ani moderní medicína není samospásná, částečně vychází z tradiční medicíny, ze které přebrala racionální metody léčení. Dnešní medicína je závislá na lécích, které obsahují spoustu svinstev na bázi derivátů uhlovodíku, které sice mohou zničit problém nebo jej ztlumit, ale také mohou poškodit ostatní části těla. Proto je nutné vyvinout metody řízeného léčení, které by dokázali zlikvidovat problém cíleně a bez vedlejších efektů, takové řešení může za pár let nabídnout nanotechnologie. Co se týče psychiatrie. Psychiatři dodnes nedokázali existenci psychických nemocí a tudíž považuji psychologii a psychiatrii za moderní náboženství a pavědu. Doporučuji si přečíst o Rosenhanově experimentu. Zde se pár jeho kolegů, kteří simulovali halucinace poslalo do léčeben, kde byli chybně diagnostikováni jako schizofrenici nebo bipolárové. Naštvaní psychiatři pak požádali Rosenhana, aby experiment zopakoval. Psychiatři pak v následujících dnech identifikovali několik "simulantů". Rosenhan však nikoho neposlal.

"ale tímto si nejspíš projde většina lidí, co se začně léčit alternativně
je docela běžné, že i když se člověk vyléčí z rakoviny svépomocí nebo pomocí léčitelů, že se nakonec ani neodváží říct svému lékaři, že se vyléčil alternativně. raději mlčí a nechá lékaře v tom, že to bylo "spontánní vyléčení"

Naopak, spontánním vylečením by se i dal tento fenomén vysvětlit. Pokud pacient vede po dobu nemoci střídmý režim, samoregenerační mechanismus je schopen se s takovými věcmi vypořádat. Jak je to s rakovinou si ovšem netroufám tvrdit.

"ale jsem toho názoru, že nadpoloviční většina léčitelů a esoteriků jsou podvodníci nebo podnikatelé zaměření na zisk bez významných výsledků"

S tím souhlasím, taková Linda Dragonari, Zuzana Antares, Pavel Cody Ungr nebo třeba Anna Marie Noira Dostálová jsou toho perfektním důkazem.
Poslední dva jsou mimojiné angažovaní v oblasti ekonomiky, marketingu a SEO, takže k tomu mají i dostatečný racionální aparát. Proč ne, když je to tak lákavý byznys.

"na druhou stranu nelze popřít energie apod. za všechny lidi jen tak, jako že já tomu nevěřím a já to neviděl, tak to neexistuje"

Logika Vám naštěstí funguje, takže když Vám řeknu, že "Nevěřím, že bůh existuje" nebudete jistě tvrdit, že je totéž, jako kdybych řekl, že "Věřím, že bůh neexistuje", protože z mého prvního tvrzení nijak nevyplívá jestli jenom nevěřím, že existuje, ale zároveň věřím že neexistuje. Setkal jsem se totiž s tím, že mí známí tvrdili, že je to jedno a totéž, ale pak tvrdili, že "Nedostatečný důkaz existence není dostatečný důkaz neexistence.". Prostě logiku používali jen, když jsem jim to účelově hodilo. Doufám, že to není i Váš případ.

1231 Jethro Jethro | 10. dubna 2012 v 0:04

Víra v cokoliv se nevyplácí. Vždycky existuje blíže neurčená nejistota, že se může něco pokazit. Je třeba proto uvažovat, co největší množství případů. Pokud budu na 100 m vysoké budově a druhá bude ode mě 3 metry. Mohu skočit, protože vím, že mám sílu skočít víc, jak tři metry. Neuvažuji už ale, že se může během té chvíle rapidně změnit situace. Například zavát silný protivítr a rázem skočím jen dva metry a je po mně. Víra ve fyzikální zákony je zcestná v tom smyslu, že lidské myšlení nedokáže analyzovat v jednom okamžiku ohromné množství dat. No a pak kvantitativní znázornění fyzikálních zákonů je více či méně pouze aproximací, která má své limity. Například vzorec pro kinetickou energii z klasické fyziky je jen Taylorovou aproximací relativistické kintetické energie pro nízké rychlosti. Snažím se tedy naznačit, že jakákoli víra je slepá a může Vám zajistit doživotní zmrzačení nebo smrt. Bacha na to. V životě je tedy pokaždé prospěšné dělat věci, které nevedou k horšímu. Vždycky si vybíráme horší a lepší možnost. Pokud budu v nebezpečné situaci, určitě bude lepší, když budu spoléhat na své vlastní schopnosti, než abych věřil, že mě z toho nějaká entita vyseká.

1232 Luz Luz | 10. dubna 2012 v 0:19

Co se stalo s tím videem od Alue? Na té stránce se mi to nejdřív ukázalo, jako že to tam je (s jedním záběrem z videa a ukazatelem délky dole), ale když jsem klikla na play, změnilo se to na černou obrazovku a ukazatel délky videa se změnil na 0:00:00. Už to tam tedy není anebo to blbne můj prohlížeč? Neměla jsem možnost si to pustit dřív než dnes a teď už to zřejmě nefunguje.

1233 ... ... | 10. dubna 2012 v 9:09

Pár postřehů:
Pan Jethro - velice konstruktivní, nechápu, kde na to berete trpělivost, ale doufám, že existuje více lidí podobného ražení.

Pan Stydlín: Oháníte se, že pan Jethro dá na první dojem a sám si fakta nijak zvláště nespojujete, alespoň tak působíte.

A na závěr mírně statisticky nekorektní, ale zato ze života: 127 není zrovna vysoké IQ :)

1234 Ma.Ch. Ma.Ch. | 10. dubna 2012 v 18:18

[1233]: Amo existuje. ;-) Všetko treba ale správne načasovať. 8-)

1235 Alfapiomega Alfapiomega | 11. dubna 2012 v 8:02

IQ možná 127, ale jinak to je opravdu bída. Její nekritičnost a neschopnost práce s daty, vydávání naprosto nepodložených/nezdokumentovaný­ch skutečností za fakta a celkové pohrdání vědeckou komunitou jen dokazuje, jak arogantní, omezená a snad až choromyslná tahle slečna je. Něco takového se vskutku každý den nevidí.
Stačí jen popřát, aby skončila na smetišti dějin s celým tímto projevem. Doufám, že si někdy uvědomí, jak? moc se tady shodila.

1236 Luz Luz | 11. dubna 2012 v 18:54

Aha, nefungovalo mi jen to vimeo, ale teď když je to i na youtube mi to jde normálně.
Alue očekává reakci Sysifa na takovýto trapný výstup? Byla by mi docela sympatická, kdyby se tak neznemožnila těmi nadbytečnými úšklebky a "úsměvy", nadřezeným způsobem oslovování ( několikrát "madam" nebo jenom "Nosková"), osobními útoky - spekulace, zda V. Nosková má děti nebo umí vařit a další.
Fakty také nijak nepřesvědčila. Že dívání se do Slunce propagoval již někdo další ve své knize ještě není důkaz, že to opravdu funguje. Navíc ona přišla s těmi fotony obsahující data pro náš mozek či co, a to zde úplně vynechala a nijak neobhájila - zaměřila se výhradně na vitamín D a údajné účinky slunce pro zrak.
Efekt sté opice - I na její mnohokrát zmiňované wikipedii se lze dočíst, že to ve skutečnosti nebylo tak zázračné, jak se obecně traduje. en.wikipedia.org/wiki/Hundredth_monkey_effect#section_3
Vrozené reflexy - Leccos jsem ze školní biologie zapomněla, ale spíše bych hledala příčinu v genetické výbavě lidí než v jakémsi všelidském vědomí uloženém někde mimo naše těla.
A pak její vysmívání se vědě, aniž by věděla, jak vlastně věda pracuje.

1237 Toníčka Toníčka | 11. dubna 2012 v 19:14

Blonďatej exot zase narazil. Paní Nosková neprodala pár kusů jedné knihy jako ona, ale spoustu knih a má dokonce svoje vlastní nakladateství.
Navíc pracovala jako vychovatelka a učitelka v mateřské škole, takže má na rozdíl od Aštara v sukni s dětmi bohaté zkušenosti.

http://www.noskova.eu/zivotopis

Zkrátka nic neztrapnilo tohoto psychoandílka tak, jako se opět ztrapnila v nenávistném a sprostém videu sama. A to že má z balvanu mindrák na tom nic nemění. :-)

1238 Mirko Mirko | 11. dubna 2012 v 19:22

[1236]: Ano, je to takový pavlačový styl: Pani a umíte vy se vůbec postarat o děti? A umíte vy vůbec vařit, madam Nosková? Každá kuchařka ví, co to je vařit při nízké teplotě!!!
Je vidět, kam až sahají Alušce obzory. Myslím, že toto jsou argumenty blízké jejímu srdci, kde si je tak nějak jistá v kramflecích.
Hodně tam také řešila, že ji lidé na ulici poznávají, zda má sdělovat, kde bydlí, jak je vhodné ji oslovovat a jaký je vlastně fenomén. Sociologický ne - tož asi nějaký jiný? To jistě mělo patřit, k faktům a argumentům, co je slibovala a kterými se měla obhájit.

Odkud ona je? Z Židlochovic od Brna nebo odkud? Sorry, ale to jsou takové ty rozměry židlochovického dvorku, jinak se omlouvám všem obyvatelům Židlochovic ;-)

1239 Mirko Mirko | 11. dubna 2012 v 21:32

Navíc mě teda připadá, že tam hodně hraje roli to, že ona zřejmě nikde moc nebyla, ani ve světě, ani mezi spolužáky, ani mezi lidmi a pravděpodobně nevystrčila z té své dědiny hlavu, vzdělání nemá, takže zřejmě nemá moc představu o ničem. Zřejmě si myslí, že Sisyfáci, to jsou nějací penzisti jako ty u nich v parku v Židlochovicích a s těma ona přece umí vymést.
Mně hrozně překvapilo, když jsem se u ní dočetl, jak měla radost, že dostala od někoho míček, že nemá příležitost si zahrát míčové hry a taky pořád dokola psala, jak je opuštěná. Dle mého soudu sedí někde zavřená v baráku na záhumenku. Neumí mluvit, jednat...nemá ani náhodou žádné povolání, kde by byla v kontaktu s lidmi. Jestli to tvrdí, tak si vymýšlí.

1240 k k | 11. dubna 2012 v 22:15

No jo, Mirko, ale ona má pravdu v jednom. Spousta lidí ji bere a spousta lidí jí nemůže přijít na jméno. Každopádně i ti, kterým leží v žaludku jí věnují neuvěřitelnou pozornost a množství vlastní energie. a to je přesně to co chce. takovým lidem je jedno co je realita nebo jestli se ztrapnili. Jsem ráda, že prosákly ven nějaké pravdivé informace a byla vykonána osvěta a více už asi nelze, nebo myslíš že se s tím dá ještě nějak pokračovat?

1241 Mirko Mirko | 11. dubna 2012 v 23:55

[1240]: to se bohužel moc ptáš na to, abych ti tu veřejně odpověděl. \viz. 1234 odpověď

1243 Suny Suny | 12. dubna 2012 v 10:44

já na to video nedokážu koukat, protože má příšerný projev. já chápu, že ne každému bylo dáno umět něco odpřednášet, ale ať to trvá alespoň co nejkratší dobu, když už, a ne přes hodinu. A navíc zvolila jen zlomek informací k argumentaci, samozřejmě ten, který se jí hodí. Kdybych to vzala od začátku - tak články přece zmizely z netu, to jsem viděla na vlastní oči, a jenom, aby dokázala lež Sysifa, tak je tam dala zpátky. To, že se vitamín D tvoří v kůži neznamená, že i v oku. Atd. prostě na to koukat nebudu, chytrý člověk pochopí proč..

1244 kerob kerob | E-mail | 12. dubna 2012 v 12:21

Tak já Vám nevím. Někde jsem tady psal o tom, že je to nešťastná a nevzdělaná holka, která se dostala do špatné společnosti. Bohužel jsem se hodně spletl. Zkouknul jsem to video (ne celé-to se prostě nedalo) a mimo ůčelového plácání hovadin, které tam tzv.dokazuje, bych se pozastavil u něčeho jiného. Jak to na mne působí. No je to jako rána mezi zuby. Toto, že má být duchovní člověk? Toto je ta esoterika nové generace? Vždyť to děvče nemá ani základy elementární slušnosti vůči starším, zkušenějším, vzdělanějším. Ona je se snad schopna za svou pravdu i fyzicky prát. Ani si nevzpomínám, kdy naposled jsem viděl tolik EGA, nenávisti, zloby a pohrdání jako teď u teto nány. Co to proboha je za projev? Kdo toto může akceptovat, potažmo si u ní říkat o radu? Vždyť je to s prominutím frocek, který potřebuje dostat facku, aby se vzpamatoval. Co to proboha předvádí? Kdo si myslí, že je? Komu uděluje lekce z vědy? Co tato blonďatá a nevzdělaná schyzofrenička chce komu dokazovat? Co v životě už dokázala, že chce poučovat a vyžadovat odpovědi na své hysterické výkřiky? Opravdu nemám slov slušnosti nad takovým frockem. Vždyť to je obyčejný případ pro psychiatra. Jak si může dovoli takto prskat na lidi, kteří toho dokázali nesčetněkrát víc, než ona? Když s něčím nesouhlasím, tak jsem alespoň slušná, milá slečno Loskotová. Co to je za křižovou výpravu? Jedno jsem, ale postřehl určitě. Ráda se poslouchá a myslí si o sobě toho hodně. Ona není naštvaná, že ji někdo ocenil blvanem. Ona čekala veliké ocenění a uznání za své kvality a ono nikde nic. Je to uražený egoista takového kalibru, jakého jsem snad za svůj život nepotkal. Když se ji podívám do očí, tak tam vidím plamen nenávisti a pohrdání vším co s ní nesouhlasí. Tato nána ještě kolem sebe nadělá hodně škody a zloby. Ještě mnoho lidí kolem ní si to odskáče a skončí s odřenou duší, jak po nich poleze nahoru. Toto je typický příklad  diktátora, který půjde přes mrtvoly. Ona je dokonalá a všichni jsou blbci. Potřebuje popularitu a publikum. Nezáleží ji na lidech a pravdě obecně. Záleží ji na tom aby se jí věřilo, protože to řekla ona. Zrozená k vůdcovství a obdivování je její vědomí. Všechno ví a nic nemusí. Zato všichni kolem ní ji musí úctívat a polykat bezvýhradně její pravdy jinak je od sebe vyžene a na rozlučku přidá trochu te své nenávisti. No nic, ještě o  ní uslyšíme. Myslím, že se ještě její zbytnělé ego projeví. Každý jsme nějaký, ovšem tato nána z předměstí, která chce dobít svět bez vychození školy je i na mne moc. A to jsem tolerantní i k sousedovým slepicím. Bože jak já nemám rád slepice.

1245 kerob kerob | E-mail | 12. dubna 2012 v 12:32

[1244]: Pouze dovětek k tomu co jsem zapoměl napsat. Tímhle videem jsi se odepsala krasavice. Vzpomeň si na mne. Vždy Ti ho někdo v budoucnu otříská o hlavu.

1246 Suny Suny | 12. dubna 2012 v 12:44

[1245]: Sranda je, že díky ocenění a tomu videu má ještě větší popularitu...negativní reklama je taky reklama. Jsem zvědavá, jak tohle dopadne..

1247 Helča Helča | 12. dubna 2012 v 12:46

[1244]:Musím s Vámi naprosto souhlasit. Ještě bych dodala...pokud jste někdy viděli film Kruh, tak nějak mi připadá..akorát má odbarvené blond vlasy...

1248 Helča Helča | 12. dubna 2012 v 12:49

[1246]:To uvidíme, ale myslím, že ještě bude dál vydávat samonákladem knihy a získávat si nové stoupence dle modelu JMM a RK. Čili vysávat nejen finančně a dělat z druhých blbce..

1249 kerob kerob | E-mail | 12. dubna 2012 v 12:51

[1248]: To jistě bude, na to má sebevědomí dost, ale vždy když se o ní někdo začne zajímat, tak dřív nebo později na toto video narazí. A pak už není potřeba si hrát na duchovní bytost. chytrý to z jejího projevu pozná a blbci je to stejně jedno.

1250 igor23 igor23 | 12. dubna 2012 v 12:53

[1246]: už teď překonala aničku dajdou i patnácku v růžovém,která kolovala před rokem.video se zcela jistě dočká anglických,španělských i německých titulků a oběhne celý svět.takového blázna ještě nikdo neviděl.

1251 Suny Suny | 12. dubna 2012 v 12:57

[1248]: Bohužel musím souhlasit. Jenom mě zaráží kolik lidí to nevidí a píše jí, jak jim to skvěla natřela. To není vůbec pravda, vždyť to jsou argumenty, které se dají lehce vyvrátit! Navíc nechápu, proč se diví, že jí vědecká komunita nevěří? Co je na tom divného, že jsou lidé, kteří těmto věcem nevěří? Abych čekala od vědce, že mi uveří víly a anděly popřípadě koukání do slunce, to mi připadá padlé na hlavu...

1252 Alis-Mary Alis-Mary | 12. dubna 2012 v 13:26

Anastasia, Žena žijící v souladu s přírodou, svým srdcem, s Vesmírem... Nesmírně laskavá, moudrá a pokorná.

Poukazuje na mnoho věcí, které v současné lidské společnosti nefungují, ba jsou přímo proti životu. Ale nikdy se nevyjádřila opovržlivě, hanlivě, nenávistně nebo agresivně. Naopak. Namísto bojového rozohnění navrhuje konstruktivní řešení, aniž by z nich kohokoliv vynechávala, dává šanci všem bez rozdílu. A všem fandí. I když s některými nesouhlasí.

Myslíte to vážně, že na tom videu je česká Anastasia?

1253 Helča Helča | 12. dubna 2012 v 13:41

[1252]:To rozhodně není...nechápu, jak to vůbec může sama o sobě vypustit z pusy a ještě se nad tím tetelit...Anastasia je jen jedna...Karolína se jí nepodobá ničím...

1254 mahatma mahatma | 12. dubna 2012 v 14:29

[1253]: tetelí se nad tím, poněváč je namyšlená, arogantní, nevzdělaná a tupá...
schválne som namiesto ... nenapísal že kunda, lebo tá mi je väčšinou, na rozdiel od nej, celkom príjemná. aj aby som tým nedráždil moralistov... 8-)

1255 ... ... | 12. dubna 2012 v 14:51

Ou... Tak na to čučím. Tomu říkám síla. Opravdu existují tak hloupí lidé?
I don't wanna live on this planet anymore...

1256 Alis-Mary Alis-Mary | 12. dubna 2012 v 15:57

Překvapivé zjištění...

Když řeknu o Alue, že je namyšlená, arogantní, hrubá atd. tak mluvím o sobě.

Když řeknu o Alue, že je jako Anastasia, tak za to poděkuje.

Za co? Za to, že jsem o sobě řekla, že jsem jako Anastasie? :-D

Kurňa, asi nějaká logická chyba se mi sem vetřela 8-O ...nebo fungují zákony Univerza každou chvíli jinak, podle potřeby? :-D

1257 Jethro Jethro | 12. dubna 2012 v 19:09

Klikatý pohyb aneb Marného-Loskotové princip nejkratšího času. Přeji příjemnou zábavu a řidičům šťastnou cestu. Lepší než Cimrman.

http://karolinaloskotova.blog.cz/1006/13-vesmirne-zakony-a-principy-5-sinusoida

1258 Vladka Vladka | E-mail | 12. dubna 2012 v 20:00

[1224]:Komunikuje s andely?Hm...myslim,ze ani nevi,s kym komunikuje,protoze tyto bytosti maji uplne jine vibrace a je to,jako by jste si chtela sahnout na slunce,asi by vas spalilo... :-)))

1259 Vladka Vladka | E-mail | 12. dubna 2012 v 20:00

[1224]:Komunikuje s andely?Hm...myslim,ze ani nevi,s kym komunikuje,protoze tyto bytosti maji uplne jine vibrace a je to,jako by jste si chtela sahnout na slunce,asi by vas spalilo... :-)))

1260 Vladka Vladka | E-mail | 12. dubna 2012 v 20:00

[1224]:Komunikuje s andely?Hm...myslim,ze ani nevi,s kym komunikuje,protoze tyto bytosti maji uplne jine vibrace a je to,jako by jste si chtela sahnout na slunce,asi by vas spalilo... :-)))

1261 Vladka Vladka | E-mail | 12. dubna 2012 v 20:10

Omlouvam se,ze je to tikrat,neb se mi to tam nejdrive vubec neobjevilo... :-)))

1262 Mirko Mirko | 12. dubna 2012 v 21:14

[1257]:
Ano, vynálezce René Marný věří, že:

Pokud jedete v autě a máte prázdnou silnici, nejezděte po ní rovně jako všichni ostatní, ale kličkujte zleva doprava.  Uvidíte, že dorazíte k cíli neuvěřitelně brzy, aniž byste museli šlapat na plyn a jet jako šílenci. Neuvěřitelné, je to tak.

A zde je zkušenost čtenáře Martina, který to poctivě ozkoušel:
Martin V | E-mail | Úterý v 21:26 | Reagovat

Jak velká má být ta sinusoida? Zkoušel jsem to na dálnici přes dva pruhy, najel sem neuvěřitelně kilometrů a přijel pozdě a ještě se mi rozhodila geometrie s sjela přední kola!
Netuším co jsem dělal špatně...
Zkoušela jste tu teorii ověřit v praxi třeba jízdou na kole?

Ano, René M. by to mohl  sám na sobě ozkoušet na kole, kličkovat v sinusoidě. Jsem si téměř jistý, že takto projede až k šedivákům.

1263 Mirko Mirko | 12. dubna 2012 v 21:35

[1262]: Podle této neuvěřitelné logiky by to auto, co pojede po sinuosidě, ale muselo potom vypadat jako had, pane inženýre. Nejlépe, abyste i vy sám v tom hadovitém autě měl zjednodušenou anatomii hada, abyste to ustál. A ne že přepravní vozítko má čtyři kolečka. Ale to jsou jen drobné mouchy v základním výzkumu..jedeme dál!

1264 Helča Helča | 12. dubna 2012 v 23:18

[1257]:Je to dobrej nesmysl...

1265 Ma.Ch. Ma.Ch. | 12. dubna 2012 v 23:34

[1229]: Konklúzia? Aluš dostala cenu právom za svoju sprostosť a za to že je škodná. Sysifos? Sú skeptici. Neuznajú nič čo sa nedá vedecky overiť. Napriek tomu to môže fungovať a pomáhať ako exemplárny príklad je akupunktúra. O_O

1266 Jethro Jethro | 13. dubna 2012 v 14:55

Minule jsem zde rozebíral údajné nesmazání stránek o "léčbě" Sluncem. Nyní sbořím další mýtus. Jistí zlí jazykové tvrdí, že Sisyfos dostal ten text "předžvýkaný" od Osud.biz (viz 1). To ale není pravda. Sisyfos byl mou osobou na tyto stránky upozorněn přímými odkazy na inkriminované texty. Jinak by mě zajímalo, který konkrétní staroindický text propaguje léčbu pohledem do Slunce. IMHO sungazing je jen další postmoderní new age guláš schovávající se za "tradice".

Lukáš Dokoupil
Lukas.Dokoupil@hotmail.com

(1) Prosil bych Malwericka, aby toto potvrdil nebo vyvrátil.

1267 Ma.Ch. Ma.Ch. | 13. dubna 2012 v 15:20

[1266]: Spomínaná stránka bola dočasne nedostupná. 25.2 som stiahol celý web. (205 MB) Tam to v zozname ešte je.

1268 Helča Helča | 14. dubna 2012 v 12:45

Jelikož na stránkách Karolíny není možné reagovat, jakýkoli komentář, který je nesouhlasný nepouští dál nezbývá mi než se vyjádřit zde a to k následujícímu článku: http://karolinaloskotova.blog.cz/1204/o-deni-kolem-osud-cz-nyni-a-co-tomu-predchazelo-dulezite-upozorneni

To, že se strhává okolo skupiny těchto lidí poprask je způsobeno tím, co tato skupina dělá. Čili co vysílají to se jim vrací. Pokud někoho obírají o peníze viz. zde zmiňované karty už se není čemu divit. Ovšem panu Koukalovi po přečtení a ověření si toho co bylo napsáno bych nevěřila nic. Dnes už ani nevěřím, že vy Karolíno jste byla k něčemu zmanipulovaná. Po shlédnutí videa, kde působíte minimálně nevyrovnaně a to je slabé slovo, si myslím, že jste do všeho zapojena a systematicky si vytváříte prostředí pro nové ovečky. V dnešní době to není takový problém, jelikož lidé potřebují něčemu věřit, ale naštěstí jsou i tací, kteří si to ověřují dle doporučení pana Koukala (což je zavádění, protože většina to právě neudělá) viz. auto a sinusoida,díky za to, že takový lidé lidé jsou. Vše je to o zavádění strachu, musím říct, že i rasově motivované kontexty a dále i například různá tvrzení o lidech s tmavými vlasy a očima v souvislosti s reiki, což si myslím, že bude dávno z webu pryč. Takové nehoráznosti. Karolíno nikdo vám nezávidí, není co...už si to uvědomte...a proberte se.

1269 Jethro Jethro | 14. dubna 2012 v 14:17

Budu také reagovat:

Cituji z článku "O dění kolem OSUD.cz nyní a co tomu předcházelo (důležité upozornění)" : "Jak vidíte, strhává se okolo mě pořádné terno, ale nebojte, mám se skvěle a všem útokům se stále stavím čelem, případně se jim nakonec ještě směju a posílám je do zemljanky."

- S tím zásadně nesouhlasím. Doposud v této diskuzi se Alue ani jednou neobjevila a to i přesto, že zřejmě o této diskuzi ví a její diskuzní kolegium ji na to zřejmě upozorňuje (viz komentáře na jejím blogu, které schvaluje, než je pustí do éteru). Schovává se zbaběle na svém blogu, kde argumentuje na celý kolektiv jejich názorových oponentů logickými klamy nebo nepodstatnými a irelevantními fakty. Přímou konfrontaci stále odmítá a ani její video na adresu Sisyfa plné demagogie a postrádající veškeré prvky slušného chování se nedá považovat za přímou konfrontaci. Příležitost obhájit své názory měla v aule MFF UK, kde ale nepřišla a místo ní tam přišel Jiří Mašek. Vím, že sice měla (údajně) lekci německého jazyka. Jakožto výmluva ovšem velmi sporná.

Dále cituji: "Minulý rok mě třikrát kontaktoval nějaký muž, který se mne snažil vydírat. Požadoval po mně několik miliónů českých korun. Vyhrožoval likvidací Osudu, Aluščiných stránek a mé osoby, pokud mu nezaplatím jeho požadovanou sumu."

- Nechce se mi tomu věřit a žádám dotyčné osoby, aby tuto skutečnost jednoznačně dokázaly. Fotomontáže z Photoshopu se dají pomocí Fourierovy transformace s menšími obtížemi odhalit a navíc e-mail by měl obsahovat hlavičku, kde jsou uvedeny údaje o tom, po kterých cestách v síti a přes, které filtry zpráva putovala. Tato metoda odhalení i přesto nemusí být dokonale průkazná, takže jediným rigorózním posudkem může být pouze šetření policie za předpokladu, že nepostupovala zaujatě.

Cituji dále: "Je ještě zajímavé, že dotyčná osoba, která mně kontaktovala, hovořila slovensky."

- Mám tomu rozumět tak, že na základě e-mailu, který se ing. Koukal ani neobtěžuje patřičně doložit, se snaží očernit redakci alternativního Osudu? To je jen otázka a nikoliv argument.

Dále cituji: "Nyní je všem jasné, jaké osoby pravděpodobně stojí za vydíráním, krádeží, pomlouváním a udáváním a co je jejich opravdovým cílem."

- Aha. To "pravděpodobně" mi tam bije do očí.

Dále: "Apeluji u všech na zdravý rozum a popřemýšlení o všech událostech a souvislostech, která jste mohli v posledních měsících číst."

- Další logický klam? Manipulátoři a šiřitelé konspiračních teorií často využívají zdánlivě souvisejících událostí pro konstrukci schémat.

Dále: "Čistě teoreticky bylo asi toto odmítnutí důvod, proč skupina lidí, kteří jdou tak tvrdě po nás třech, poslední dobou přidala na síle."

- Každá teorie musí být ověřena experimentálně. Logika je dobrý sluha, ale špatný pán.

Dále: "Patentuje nepatentovatelné, spamuje, vykrádá maily, snaží se prolomit či měnit moje hesla, posílá tipy na Sisyfos, mluví nepřiměřeně vulgárně, vymýšlí si o nás, že sedíme v base a podobné nesmysly. Vypadá to, že se už zbláznili úplně. - Anebo pro někoho pracují?"

- Zase míchá skutečnost s neprokázanými spekulacemi.

- Sečteno, podtrženo. Článek vyznívá propagandisticky. Byl napsán s účelem vyvolat strach v názorových oponentech a držet je na uzdě, protože by se mohlo stát, že jednoho hezkého dne se šlendrián, který tito tři manipulátoři s diletantským přístupem budují mohl rozpadnout.
Od šarlatánů se pravidelně dovídáme, že věda je v "krizi" a oni nabízejí to jediné správné řešení. Já zase tvrdím, že postmoderní pseudofilosofie, ze kterých hnutí New Age čerpá a bez naprosté špetky úcty je míchá s tradicemi, vědou, psychologií, aby tím dodali svým blábolům na tajemnosti a zároveň serióznosti a ještě mluví o změně systému stylem "Kdo se dle nás nebude řídit, ten bude trpět", až to vše "skončí", se ničím nelíší od dogmatického přístupu, kterého se údajně štítí. O otevřenosti nelze hovořit. Věda sama sice používá přísnou metodiku, ale je otevřená teoriím, které zní velmi bláznivě pokud mají racionální a dobře definované základy, které jakákoliv New age teorie postrádá a ukazuje spíše na snahu využívat lidi jako dojné krávy pro své vlastní sebeobohacení, byť jen třeba pro "mrzký peníz". Klamný dojem toho, že věda není otevřená novým myšlenkám vytváří newagisti sami tím, že své teorie buď velmi dobře a nebo velmi chabě maskují zdánlivě logickou omáčkou. Demokracie rozhodně není jen to, že mám právo se vyjádřit, ale také i právo oponovat něčemu, co se mi nelíbí.

Lukáš Dokoupil
Lukas.Dokoupil@hotmail.com

1270 Myší královna Myší královna | E-mail | Web | 14. dubna 2012 v 15:42

Lidem, jako jste vy, říkám onanisti.
Závistiví onanisti, co si honí ego, aby pošpinili někoho, koho mají lidi rádi a kdo je úspěšný. Když vás to baví, tak... Tak hodně štěstí.

1271 Ta2eR Ta2eR | 14. dubna 2012 v 16:13

[1270]: To jsou všechny Tvé argumenty?

Zrovna od té vaší sekty, to s tím egem sedí :-D

...jsi kouzelná...
<3

1272 Helča Helča | 14. dubna 2012 v 16:32

[1270]:To jste opravdu trefila do černého...jak je vidět tak manipulace se nevyhnula ani vám....můžete mi říct co myslíte tím "úspěchem"? Dle mého názoru tohle rozhodně úspěch není, ale spíš ostuda...Jak je vidět tak máte naučené fráze..každý kdo nesouhlasí musí automaticky závidět...NIKDO KAROLÍNĚ NEZÁVIDÍ NENÍ PROČ...uvědomte si to!!! Tady se řeší podvody této skupiny a lákání nových ovcí...nejste už jedna z nich?

1273 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 14. dubna 2012 v 17:01

[1272]: člověk se jen vyjádří proti vám a už je z něj poslušná ovce, nebo "jedna z nich"

:D

1274 Janka Janka | 14. dubna 2012 v 17:23

[1268]:
Inžinier René Koukal zvaný Ňuf môže na súde argumentovať ušlým ziskom z predaja vlastnoručne vyrábaných podvodných UFO kariet z kuchynskej nerez ocele.

1275 Zoro Zoro | 14. dubna 2012 v 17:24

[1273]: Za tebe děvče mluví tvůj komentář pod tím blábolem pana Koukala:
all-is-magic
Dnes v 7:54
Pod článkem tvého přijetí do autorského klubu jsou snad ty nejhorší konspirační teorie o tvém soukromí a tobě. Ale i kdyby byly pravdivé, je mi to jedno - pořád jsi ta usmévavá Aluška, která radí lidem v nesnázích ;)
8-O :-?

1276 Zoro Zoro | 14. dubna 2012 v 17:27

[1274]:Přesně tak, trio podvodníků se snaží odvést pozornost od svých profláklých podvodů. Pozdě. ;-)

1277 ... ... | 14. dubna 2012 v 18:14

[1275]: Pravda je, že radí. Usměvavá... Otázka je spíš kompetentnost takových rad. Taky bych si nenechal kecat od zatvrzelého filosofa, jak navrhnout obvod.

1278 Helča Helča | 14. dubna 2012 v 18:52

[1273]:Ty se taky prober...

1279 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 14. dubna 2012 v 18:53

[1275]: A v tom je snad nějaký problém? :D

1280 Helča Helča | 14. dubna 2012 v 19:25

[1279]:Koukám další radilka...poslední dobou je vás jak hub po dešti :D  :D  :D

1281 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 14. dubna 2012 v 19:40

[1278]: A ty mi nerozkazuj...

1282 Ma.Ch. Ma.Ch. | 15. dubna 2012 v 10:29

[1270]: Stačí zaliezť na tvoj web a som v obraze. Aby si bola/y aj ostatný odporúčam toto: http://uloz.to/xWLizyX/prezentace-ing-vlk-pps Každému bude jasné aký "dobráci" sa zbehli okolo sekty TM JM a Alue. Rýchlo sosajte lebo to zmažú. 8-) Hlavne že ja to už mám.

1283 Toníčka Toníčka | 15. dubna 2012 v 10:59

[1268]: Na co si to pořád hrají? Jakej tomáš marný? Proč se nepodepíše pod svým jménem jako znamý podvodník Ing. René Koukal? ;-)

1284 Helča Helča | 15. dubna 2012 v 11:11

[1282]: Díky za informace....předpokládám, že se jedná přímo o Koukala...

1285 ... ... | 15. dubna 2012 v 11:51

[1281]: Nikdo ti nerozkazuje...

1286 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 15. dubna 2012 v 17:07

[1285]: A jsi si tím jistý? ;)

1287 redakce Klub.blog.cz redakce Klub.blog.cz | 15. dubna 2012 v 17:45

Dopisujte si s all-is-magic děckem na jeho blogu http://www.all-is-magic.blog.cz sem to nepatří! Zde se řeší podvodná sekta!
Děkujeme!
redakce Klub.blog.cz

1288 Míša Míša | 15. dubna 2012 v 18:22

[1287]: Proč se nepodepíšeš jako Standa? :D

1289 Suny Suny | 15. dubna 2012 v 19:37

[1273]: Vyjádřit nesouhlasně klidně může, ale musí to mít nějakou argumentační úrověň... A to, že všichni návštěvníci jejich stránek se zmůžou jenom na skřeky stylu - závidíte, nic jste nedokázali, je to vaším zrcadlem (snad je to vše), je na úrovni 3 letého dítěte...

1290 Suny Suny | 15. dubna 2012 v 19:44

Pardon, ne všichni návštěvníci stránek, ale všichni nadšení fandové.

1291 Jethro Jethro | 15. dubna 2012 v 22:11
1292 Leannka Leannka | 15. dubna 2012 v 22:31

No a teraz sa tu budete zase spolu hádať hej?
Vy niečo viete a my niečo vieme (som na strane Alušky)
Nehovorím, že je slepo verím a robím všetko čo napíše. Okrem toho mám aj iné zdroje (dokonca aj vedecké). Rozmýšľam sama a nepotrebujem aby som vedela či Aluška je vlastne nejaké podivné trio, či hovorí/píše dáta, alebo kieho čo. Na základe všetkého čo okolo seba vidím a čítam triedim informácie, hľadám súvislosti a dochádzam k vlastným názorom (a netvrdím, že vždy k dobrým, som len človek)
a tak by to mal robiť každý. Miesto hlúpeho pokrikovania, kto má pravdu.
Vy máte argumenty aj my máme argumenty a tak to vždy bude.
A basta!

1293 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 16. dubna 2012 v 6:17

Díky za to tři leté dítě, ve skutečnosti jsem tak vymytá, že nevím kolik mi je let ;) alespoň mám ještě krapet fantazie.

1294 mahatma mahatma | 16. dubna 2012 v 6:37

[1293]:
To že máš fantáziu je dobré ak k nej máš aj múdrosť, aby si ju vedela používať tak, aby obohacovala Teba aj Tvoje okolie. Ak je fantázia bez múdrosti, tak potom si ľudia navymýšľajú plno blbostí, ktoré nikomu neprospejú.

1295 mahatma mahatma | 16. dubna 2012 v 6:42

[1292]:
ano, ide o to posúdiť argumenty a ich vypovedaciu hodnotu. nie - vy máte tri argumenty, my tiež...
Alue dokázateľne klame v mnohých veciach. zaujímavé, že jasne preukázaným klamstvám sa nikde nevenuje, nediskutuje o nich. koukalova škola - nereagovať a tváriť sa že nič. verní si potom budú myslieť že nič také neexistuje, že to iba závistlivý jedinci vymýšľajú nezmysly...

1296 Suny Suny | 16. dubna 2012 v 9:49

[1293]: Pokud se nepletu, tak tyto "chytré" výroky jsi tady nepoužila, takže to označení by nemělo být pro tebe :)

1297 Lela Lela | 16. dubna 2012 v 13:19

Bigbiz...kráčím těsně za tebou:) pravda je asi relativní, k obrazu svému, njn.. 8-)

1298 Rytíř z rodu Krollů Rytíř z rodu Krollů | 16. dubna 2012 v 18:09

Vymyslel jsem nové slovo - alušing (tj.manipulace, netolerování jiných názorů,mazání přívpěvků, urážení, mlžení atd...) Doufám že se to ujme třeba jako tunelling :D

1299 bigbiz bigbiz | Web | 16. dubna 2012 v 18:41

Já bych tuhle praktiku spíš nazval mašking, protože tohle ji naučil Osud v čele s Maškem.

1300 slovník cizích slov slovník cizích slov | 16. dubna 2012 v 19:19

koukaling - roztáčení vody, vyroba ufokaret z kuchyňských dřezů, nedovolená distribuce léčiv, úmorné celodení přednášky založené na dezinformacích, kázání o duté zemi a konci světa, hrůza z čísla 6, panický strach z čárových kódů :D

Zobrazit novější komentáře

Komentáře jsou uzavřeny.